bokep indo cliente pijon en la ducha big dick.
indianxnxx.pro
javmost

ניתוח תאריך הלידה של רותם טפירו יזמית הנדל"ן

מאת – רותי אזולאי, נומרולוגיה קוסמית

3,015

רותם טפירו 25.12.80

תאריך הלידה שלנו מעיד על מה באנו לעשות בעולם הזה והשם מעיד על איך באנו לעשות את זה.

תאריך הלידה שלנו הוא התחמושת שאיתה ירדנו (הפוטנציאלים) והשם שלנו זה דרך השימוש לנו באותה תחמושת (פוטנציאלים)

בסוג זה של הנומרולוגיה יש התייחסות רק ל-3 האותיות הראשונות בשם הפרטי, 3 האותיות הראשונות הן שורש הנשמה.

האות הראשונה שלנו בשם זה מה באנו לעשות מול צביר העל שלנו (העם היהודי) ברמת החוויה/יעוד.

האות השניה שלנו בשם זה מה באנו לעשות מול צביר המשנה שלנו שזה האנשים שאנחנו מכירים בחיי היום יום שלנו. זה אומר איך באנו לתפקד מול צביר המשנה שלנו, השיעורים שלנו בחיים.

האות השלישית  שלנו בשם זה מה באנו לעשות מול עצמנו ברמת התיקן הנשמתי. אלה הם הכוחות שאיתם ירדנו כדי לפתח את עצמנו.

ייעוץ נומרולוגי בפגישה

     

    תאריך הלידה שלנו מעיד על מה שבאנו לעשות פה

    יום הלידה – מעיד על מה שבאנו לעשות מול עצמנו

    יום החודש – מעיד על מה שבאנו לעשות מול צביר המשנה שלנו שהם האנשים שאנחנו מכירים בחיי היום יום, כמו משפחה חברים שכנים ועוד…

    יום השנה – מעיד על מה שבאנו לעשות מול צביר העל שאליו אנחנו משתייכים. במקרה שלנו זה מול העם היהודי.

    כל המספרים אשר תכונתם ותחילתם מתחילים באחד – תאריך המתחיל ב-1 הוא בעל כוח חזק בנפשו, יש לו כוח עמידה, כוח ישיר. יש בהם את הפוטנציאל חובק כל בתוכם והמספר שמופיע אחריהם מספר את הרעיון הטמון באותה סיפרה שהיא נמצאת כבת זוג במספר. כאשר תאריך לידה במספר זוגי מתחיל במספר 1 (11, 12, 13) הפוטנציאל של האחד משפיע על איכות המספר . כלומר האחד הוא הדומיננטי לגבי מה שמבטא המספר שלידו בחיי האדם. לדוגמא במספר 13 האחד נותן את הכוח הגבוה של השלוש.

    כאשר מספר 2 מופיע לפני האחד (21) עוצמת ה-2 על שני תדריו הדואליים. כאשר מספר 2 מופיע בראשית המספר הוא יוצר את הפוטנציאל הנמוך יותר של הסיפרה השנייה שאחריו, כי ה-2 מנחית את האחד.

    במידה והתאריך הוא במספרים הבודדים (1, 2, 3, 4, ) יש לראות מה שני המספרים המרכיבים את החודש הרי הכוח נמצא במספר הבודד ביום הלידה יוצר שיויון שהאדם יכול לפנות לכאן או לכאן מתוך בחירתו, מספר בודד נותן את אפשרות הבחירה האם לחוות את התדר הנמוך או את התדר הגבוה של המספר אין אילוץ וכפייה. הכפייה נוצרת אם החודש הוא בין 2 מספרים

    תפקיד השנה מייצר התחלה של תקופה אשר הוסכם בה על ידי הצביר אשר דרכו נשלחה אותה נשמה לחוויה בחומר , תאריך השנה מספר על התדר של אותה שנה אשר פועל על האדם.

    ייעוץ נומרולוגי בפגישה

      רותם – ר' –  יסוד האש, מאופיינת על ידי קשיים או הבנות וכוח האמת, כשיש פחד מאדם או דבר מסוים מה שאת פוחדת ממנו יגיע מהר, זאת אות (סמל אנרגטי) שנותנת את הכוח לעשות פעילות מאוד נעימה, יכולת חשיבה והפיכת המחשבה לביצוע. השיעור שלך בגלל היכולת שלך היא להיות ראשונית ופורצת דרך, יודעת לממש רעיונות מחוברת לעולם הרוח ולעולם החומר, צריכה ללמוד למתן את האנרגיה ולא להיפגע.

      ו' – יסוד האדמה, אות גבוהה – המסלול של האות בעץ הספירות מאפשר לך ליצור בקרה ובחינה של תהליכים לפני יציאתם אל הפועל, מאפשר לך בהירות החלטות על בסיס הסתמכות העבר וחיים קודמים, והוצאה לפועל של החלטות והבנות. לכן משמעות אות זו נותנת את החיבור הגבוה שדרכו ניתן למצוא פתרונות, מאזנת, ונותנת את הדיוק. יכולת להתמודד עם קשיים בצורה קלה יותר. עשיית דברים בנעימות, חיבור שמים וארץ, יודעת לגשר בין יריבים, צריכה ללמוד להביע רצון אישי. מכיוון שהאות ו' אצלך היא האות השנייה

      ת' – יסוד האדמה – התנתקות מרגש וחיבור לאור – האות ת' נותנת את האפשרות לקבל הבנות מדויקות,  אם את מתחברת לרגשות נמוכים את יוצרת קשיים. רגישה, אשת העולם, בעלת יכולת למידה והכלה של הרבה מידע וחוויות, ריאליסטית, אך גם רוחנית ברמה גבוהה. צריכה ללמוד לא להיפגע ולהמשיך לצמוח. באות ת' יש נתיב נסתר שנקרא נתיב המימוש, מימוש יעודים שנמצאים ברמת הפוטנציאל. מכיוון שהאות ת' היא סיכום קצר לגבי הפוטנציאלים שאיתם ירדת: ממה שניתחתי את בעצם הגעת עם "כלים" כדי לדייק את עצמך ואת העיסוק והיעוד שלך בעולם הזה, באת לממש את עצמך לכן אל תוותרי על ולעצמך. הגעת עם יסודות של אש שזה הכוח הרעיוני ויסוד האדמה שזה הכוח הביצועיסטי. הגעת עם כל הכלים כדי לקדם את עצמך.

      25.12.80

      25 –  יום הלידה – מעיד על מה שבאת לעשות מול עצמך

      תאריך המתחיל ב-2 השקפה אומנית, הבנת הזולת לקראות האחר, דמיון פורה.

      2 – יסוד המים – ספירת חוכמה: אפשרויות, ראייה ארוכה, מזל, זיהוי – אפשרות לחיבור של אפשרויות גבוהות עם אפשרויות נמוכות. המספר 2 הוא אנטיתזה של מספר 1, מייצג דואליות, מייצג את הנשיות והפאסיביות, מצביע על ניגודים וקונפליקטים על פירושים שונים, המשכיות, גמישות, חוסר יציבות ותלותיות, מספר 2 מייצג את המצב הבלתי מושלם, הוא מסמל את ההיפרדות מהבורא,  ואת ירידת הרוח אל החומר הוא גורם לאפשרות להתקרב ולהתחבר לאנשים שנפרדו מהמקור ובחרו לעבור ניסיונות קשים לצורך התפתחות. במספר 2 יש את התכונות של רגישות, דמיון רב, ודיפלומטיה, חושבים לפני פעולה אך יש ביצוע של רעיונות של אחרים ולא מקור. יש אהבת שלום ועשיית שלום, אוהבת לבלות בחברת אחרים ורצון להתאים לאחרים. מספר 2 ברמתו השלילית ייצג חוסר שקט נפשי, אדישות, ביישנות, עודף רגישות, חוסר החלטיות ואי נשיאה באחריות, רשלנות, בטלנות, ועודף פינוק עצמי. 2 נשלט על ידי הירח שמסמל רגישות מופנמות דמיון רגש אימהות ורצון בטחון מהבית. יש לך שאיפה לטפל להניק ולהזין. מייצג את תקופת הילדות והזיכרונות שקשורים לאותה תקופה. הוא קשור בעבר ויש בו זיכרון ויכולת לקלוט חוויות והתרשמויות גם מחפצים ורכוש. מייצג את הבית והמשפחה. במצבו השלילי מייצג את חוסר הביטחון את ביות הילדות דאגות רבות פחד רגשנות נטייה לעליות וירידות במצבים נפשיים. חיים בצל מאורעות העבר ואוגרים דברים ברמה שמתקרבת לעיתים לקמצנות. הסיפרה 2 מאפשרת לסטות לכאן או לכאן.

      חשוב לחשוב ולחיות בחיוביות כדי לא ליפול לפוטנציאל השלילי.

      5 – יסוד האוויר – ספירת גבורה: חוקיות, מוות, ירושות, אויבים, מוסדות רשמיים – מהווה את הכוח אשר מביא שינויים פחות קיצוניים בגלל החיבור לצד ימין. מזוהה עם כוכב מרקורי שמייצג את התקשורת. מסמל הזדמנות, הישרדות ומיניות. חרוץ ועירני מבחינה פיזית ורוחנית. מעיד על אופי הרפתקני המוכן להסתכן בהימורים, תוך ניצול התבונה הטבעית. יש יכולת התאוששות, חושנית, אוהבת ונאמנה. אך לעיתים יכולה להיתפס לציניות וגאווה, לתאוות יצרים לא מרוסנת ואהבה עצמית. הכוח להבין מצבי שינוי בחיים דרך ראיית הקושי כדבר סובייקטיבי מביא את מהות הזרימה. כאשר הוא מביא את כוח התקשורת דרך מערכת זו הוא למעשה יוצר הבנה פנימית שיכולה לעזור במצבים שאינם קלים. לכן מספר 5 מביא לך את הדיוק והקושי אך למעשה הוא יוצר ראיית עולם שונה לגבי תהליכים בחיים ומה משמעותם. מייצג את השימוש בחמשת החושים, מתבונן סביבו אוהב להשתעשע ולעסוק בבידור ונסיעות. יש ביטוי ליצירתיות, תחביבים שונים, שעשועים, הימורים ופרשיות אהבים. מייצג את המחומש בעל חמשת הקצוות והוא מבטא את האדם ומעמיד עצמו בין הבורא והטבע תוך שימוש בחמשת החושים ובאצבעות הידיים והרגליים. מייצג הסתגלות והתאמה, השרה והכשרה, תנועה, מסחר ואינטואיציה. שליטה על האנליזה, הבחנה וביקורת, יש בו גמישות מחשבתית התבטאת במילים והדיבור והכתב הם בסיס השפעתו של מספר 5. קיימים שינויים מהירים, שונא שיגרה, מהירות תפיסה ומהירות פעולה, יוזמה וחוסר שקט נפשי מריץ אותו לשינויים וכאשר הם מבוצעים זהו הבסיס לאושרו. מכיל את הצד הגברים והצד הנשי ומייצג את המיניות, יש ביטוי דואלי ויש פוטנציאל לחיוב ולשלילה מרמת השיאים המחשבתיים ועד לתחתית של ניוון והשפחה. היבטו השלילי מייצג את חוסר ההחלטה, חוסר הזהירות, בטלנות, חוסר שקט נפשי וחושניות התורמת לפריצות. מספר 5 נשלט על ידי כוכב מרקורי המייצג שכלתנות, אינטליגנציה וכושר התבטאות, רצון ללמוד, וקליטת החידושים והוכשר להעביר מידע לאחרים גם בע"פ וגם בכתב. מרקורי מייצג את הרצון לתנועה פיזית ויוצר את הקשר שלך עם סביבתך הקרובה גם בהעברת מידע וגם באמצעות נסיעות. הביטוי השלילי שלו יכול להתבטא ברכילות, פטפטנות, עצבנות, חוסר ריכוז, קלות הדעת, שטחיות, חוסר הגינות, ערמומיות, דו פרצופיות, קשיי תנועה וקשיי ביטוי. כלפי הסביבה מרקורי מייצג את המידע והתקשורת, הכתב, ההוראה, דברי דואר, טלפן, מסחר ותווך. הוא קשור בחושי קליטת המידע על עולם החוץ כלומר על המוח. מספרי ה-5 שולטים בעשירון השני של המזלות היציבים.

      כאשר מספר 2 מופיע לפני החמש (25) עוצמת ה-2 הוא יוצר את הפוטנציאל הנמוך יותר של הסיפרה השנייה שאחריו, כי הש-2 מנחית את החמש.

      גם פה שימי לב להיות בחיובי ולא בשלילי כדי למשוך את הפוטנציאלים החיובים שלך.

      ייעוץ נומרולוגי בפגישה

        12 – יום החודש – מעיד על מה שבאת לעשות מול צביר המשנה שלך שהם האנשים שאת מכירה בחיי היום יום, כמו משפחה חברים שכנים ועוד…ומה השיעורים שבאת לעבור פה

        1 – יסוד האש – ספירת כתר: ייעוד, כוח מימוש, תפקידי חיים – כל הדברים שקשורים בביטוי עצמי, מייצג את הגבריות את האקטיבית ואת עוצמת השמש המעניקה ומקרינה את כוח החיים. המספר 1  מסמל יצירתיות והתחלה, מקוריות עצמיות, יוזמה ובחירה, אובייקטיביות, כוח רצון, הכרה בהירה, עצמאות, כריזמה, ארגון וניהול. מספר אחד הוא ראשוני וכל הדברים קשורים בביטוי העצמי, במספר האחד הקוסמי יש פוטנציאל חובק כל. הוא מפותח שתלטן ביחסי העבודה ופועל ללא מעצורים להשגת מטרתו. ראשוני בעל אומץ מנהיג מלידה בעל כושר ארגון, יש סביבו הרבה מעריצים ובמידה ויצליח להשתלט על רצון השליטה הקיים בך את רוכשת הרבה ידידים. יש לך יכולת לעבוד עם אחרים ואת מצליחה להוציא מהם את המיטב. מעוניינת לזכות בתשומת לב מהסביבה למרות שכלפי חוץ את תקריני חוסר עניין. יש לך מערכת הסתרה רגשית ולא חושפת בנקל את רגשותיך. ברמה השלילית של מספר 1 הוא ייצג חוסר יציבות, אנוכיות, עקשנות, השתלטות, רצון לניצול אחרים, תוקפנות ואכזריות. מספר 1 נשלט על ידי השמש תכונות השמש הן אופי חזק, כבוד ויושר, עצמאות נדיבות ורוחב לב, רגשות חמים כושר הנהגה, ואפשרות לעלות ולהגיע לעמדות מכובדות. ההיבט השלילי של השמש צורך לשאוף להיות במרכז בכל מחיר, שתלטנות וגאוותנות בזבוז לצורך רהבתנות וסנוביות. אנשים שמיוצגים על ידי השמש (1) הם אנשים בעלי דרגת בעלת חשיבות כמו דמות האב, המעביד, המפקד, המדריך בעל ההון.

        2 – יסוד המים – ספירת חוכמה: אפשרויות, ראייה ארוכה, מזל, זיהוי – אפשרות לחיבור של אפשרויות גבוהות עם אפשרויות נמוכות. המספר 2 הוא אנטיתזה של מספר 1, מייצג דואליות, מייצג את הנשיות והפאסיביות, מצביע על ניגודים וקונפליקטים של פירושים שונים, המשכיות, גמישות, חוסר יציבות ותלותיות, מספר 2 מייצג את המצב הבלתי מושלם, הוא מסמל את ההיפרדות מהבורא,  ואת ירידת הרוח אל החומר הוא גורם לאפשרות להתקרב ולהתחבר לאנשים שנפרדו מהמקור ובחרו לעבור ניסיונות קשים לצורך התפתחות. במספר 2 יש את תכונות של רגישות, דמיון רב, ודיפלומטיה, חושבים לפני פעולה אך יש ביצוע של רעיונות ש לאחרים ולא מקור. יש אהבת שלום ועשיית שלום, אוהב לבלות בחברת אחרים ורצון להתאים לאחרים. מספר 2 ברמתו השלילית ייצג חוסר שקט נפשי, אדישות, ביישנות, עודף רגישות, חוסר החלטיות ואי נשיאה באחריות, רשלנות, בטלנות, ועודף פינוק עצמי. 2 נשלט על ידי הריח שמסמל רגישות מופנמות דמיון רגש אימהות ורצון בטחון מהבית. יש לך שאיפה לטפל להניק ולהזין. מייצג את תקופת הילדות והזיכרונות שקשורים לאותה תקופה. הוא קשור בעבר ויש בו זיכרון ויכולת לקלוט חוויות והתרשמויות גם מחפצים ורכוש. מייצג את הבית והמשפחה. במצבו השלילי מייצג את חוסר הביטחון את ביות הילדות דאגות רבות פחד רגשנות נטייה לעליות וירידות במצבים נפשיים. חיים בצל מאורעות העבר ואוגרים דברים ברמה שמתקרבת לעיתים לקמצנות. הסיפרה 2 מאפשרת לסטות לכאן או לכאן. מספרי ה-2 שולטים בעשירון הראשון של המזלות היזמים.

        כאשר תאריך לידה במספר זוגי מתחיל במספר 1 (12) הפוטנציאל של האחד משפיע על איכות המספר. כלומר האחד הוא הדומיננטי לגבי מה שמבטא המספר שלידו בחיי האדם. לדוגמא במספר 12 האחד נותן את הכוח הגבוה של השתיים.

        מכיווון שאצלך המספר 1 הוא הראשון המוביל הווה אומר שהוא מקפיץ ומעלה את הפוטנציאל החיובי של ה-2

        1980 – יום השנה מעיד על מה שבאת לעשות מול צביר העל שאליו את משתייכת. במקרה שלנו זה מול העם היהודי. שזה רמת החוויה או היעוד, מכיוון שאת ילידת 1900 האחד בעצם ניתן "כמתנה" לצורך כוח כדי לחוות את האדמה (יסוד) בצורה הקלה יותר.

        גם בתאריך הלידה שלך רואים את כוח ההנהגה שלך, את הדמיון והרגישות שלך, תלמדי להשתמש בהם לתועלתך בעיסוק שלך וכמובן גם בחיים האישיים.

        ייעוץ נומרולוגי בפגישה

           

          הצטרף/י לניוזלטר
          הצטרף/י לניוזלטר
          הירשם/י לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים
          את/ה יכול/ה לבטל את ההרשמה בכל עת.
          השאר תגובה

          כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

          super hot blonde dry humps a dick until he cums.nxxx
          danica collins hidden camera. xxx-in.pro
          creampie gloryhole secrets next door milf gets bad.
          מגזין הבלוק