bokep indo cliente pijon en la ducha big dick.
indianxnxx.pro
javmost

בקצב המסחרר של עפולה, נצליח גם להביא את הים…

עומרי שכטמן,
born and raised בעפולה, דור שני לאבא קבלן – דוידה שכטמן ז"ל.
משפחה שגדלה לתוך המקצוע וממשיכה באמונה מעוררת השראה ובפרויקטים מגוונים – דיור, מסחר, השקעות ויזמות.
אין אחד שלא מכיר אותם בעיר וכנראה יש סיבה, עובדים כמשפחה, עד שהלקוח מרוצה.
"להחזיר את הזוגות צעירים לעיר" זו חלק מהצוואה של אביהם ובצורה כ"כ מרגשת, הם גם מגשימים. כל יום.
היא מתקדמת/ מתפתחת בקצב מסחרר, לצד בניינים חדשים, בנייני מסחר, משרדים ותעשייה, חינוך מתקדם, ואיך לא? רכבת העמק.
כן, אנחנו מדברים על עפולה.

מאת קרן -שרה חיות
צילום (בגוף הכתבה) -מוטי בוגנים

3,958

עומרי שכטמן(33) נשוי + 3 בנות. בן של אנה שכטמן ודוידה ( ז"ל) אח הקטן של נאור ורותם שכטמן.

יש לו אהבה מאוד גדולה לעיר, מעבר לתחום הנדל"ן, הוא גם חבר הנהלה בקבוצת הכדורסל העירונית.

עומרי בא עם ניסיון של 13 שנה בתחום, אפשר להגיד, שנולד למקצוע תחת הניסיון והמקצועיות של האבא.

מאז שנפטר, משתף שכטמן " ה- 6 שנים האחרונות בלעדיו, לא אותו הדבר, הנוכחות, וההכוונה שלו חסרים לנו. אך יחד עם זאת אנו מרגישים כי הוא לצידנו בכל החלטה וביצוע ואם היה פה כך היה נוהג.

"born and raised" בעפולה, זה לראות הרבה שינויים בעיר, מה עפולה בשבילך? 

עפולה זה הבית שלי, לא רואה את עצמי ולא ראיתי את עצמי, מחוץ לעפולה, לעולם.

אני משווה את ההתפתחות של העיר, לזמנים שהייתי תלמיד- מכיתה א' ועד סיום תיכון , הייתי גר מול הבית ספר היסודי וזה היה מאוד קרוב לבית, וככל שהתבגרתי עם השנים, לחטיבת ביניים ותיכון, ככה המרחקים גדלו… מנוף של שדות, לבתים ובניינים, מגרשי משחקים ומתקני ספורט

עפולה היום בקצב התפתחות מדהים, מה שחסר בעיר, זה תעסוקה, צריך ליצור מקומות עבודה, היי-תק , לאו תק, מפעלים וכו', התעסוקה תוביל לכך שכמות התושבים תעלה משמעותית.

כיזם, דור שני , ממשיך את דרכו של אביך, תשתף אותנו בדרך המקצועית שלך.

ההתנהלות שלנו היא כמשפחה, המשרד שלנו כמו בית, את המספר הנייד האישי שלי יש לכל אחד, אין עוד גורם באמצע. אני משתדל להיות מעורב בכל, אני מנהל כל משא ומתן במכירה, ללא אנשי מכירות וגם אם יש יועץ מכירות, אני יחד אתו, מלווה את הלקוח עד סוף התהליך, לאורך כל הדרך.

נאור שכטמן אחיו של עומרי

בואי לא נשכח שהמכירות זה הדובדבן שבקצפת, כדי להגיע לכך זה ניהול עובדים, פיקוח בשטח ויד מכוונת כל זה, עושה נאור אח שלי  (45+ נשוי פלוס 4) ימים כלילות כדי לדאוג שהכל יתבצע כשורה. 

כמובן שאנחנו מתייעצים אחד עם השני כל הזמן ומשלימים האחד את השני בלי זה, זה בלתי אפשרי.

אנחנו זמינים ללקוחות שלנו בכל שעה, הם יודעים, שיש "אבא ואמא" לכל עסקה, ואנחנו שם בשבילם לכל דבר ובכל זמן (גם אחרי הרבה שנים).

חינכו אותי בבית ש"טוב שם משמן טוב" וזה הולך איתי כל יום, למדנו את זה מהטוב ביותר- מאבא שלי, ולא רק אנחנו, גם הקולגות של אבא שלי, השם שלו הולך לפניו ,ואנחנו אחריו.

עפולה כבירת העמק עברה ועוברת המון שינויים לטובה, איך הקצב מבחינה בירוקרטית? האם הפרויקטים קטנים, כגדולים מתקדמים יחסית מהר? 

אכן, עפולה עוברת המון שינויים ולדעתי עם הסכמי הגג והראייה העתידית של העיר, אנחנו נראה פה עוד המון שינויים לטובה.  הרכבת זה השינוי הגדול ביותר מבחינת התשתיות. חיפה והמרכז, התקרבו לעפולה וזה שווה המון. קצב הבנייה מטורף בשנים האחרונות, וכך גם שוק הנדל"ן בארץ. 

אני חושב שעד שנת 2018, היה פה קצב מסחרר , חשנו את זה בעגורנים הגדולים שפתאום נכנסו לעפולה הקטנה, ביזמים החיצוניים שבאו להשקיע פה ובקצב המכירות. גם אנחנו נסחפנו לקצב הזה, למרות שבגישה שלנו אנחנו משתדלים לבנות 2/3 פרויקטים במקביל, לסיים ולהמשיך לדבר הבא. השוק הביא אותנו לכמות פרויקטים גדולה במקביל. ברוך השם , מכרנו הכל והצלחנו יפה. 

לאחר מכן הייתה עצירה קלה, ודווקא, תקופת הקורונה העירה את השוק בחזרה. אנחנו משתדלים לבנות באזורי ביקוש גבוהים ומתאימים את המוצר שאנחנו חושבים שהכי נצרך לפחות מבחינה פרקטית וכך נמכר מהר.

איך תתאר את קהל היעד בעיר? האם יש נהירה בשנים האחרונות? זוגות צעירים מגיעים להתיישב בעיר? 

שאלה מצוינת. אני תמיד אומר את זה ללקוחות שחלק מהצוואה של אבי  הייתה להחזיר את זוגות הצעירים לעיר. אני חושב שמתוך כ 200 י"ח שבנינו בשנים האחרונות, כ 75% מהן קנו זוגות צעירים. 

אנחנו באמת מתאמצים להצליח למכור להם, גם אם זה מצריך מאיתנו לוותר יותר זה הכיף  שלנו. … 

לרוב אני רואה את כל השלבים שעוברים הזוגות הצעירים בדרך, מהזוגיות, לחתונה ועד להרחבת התא המשפחתי. וזה משמח. ויחד עם זאת, כשאני חושב שהקניה עלולה להיות להם "כבדה" מבחינה כספית ורמת החיים תרד לאחר הקניה, אני לא מוכר להם. אני רוצה שיתחילו את חייהם ללא עול כספי כבד, הם צריכים לגדל ילדים, לחנך ולהאכיל שזה הרבה יותר חשוב מבית (4 קירות). היצע הדירות פה הוא גדול ובמחיר הנכון. לכן, אני חושב שנכון להיום, אנחנו עומדים ברצון של אבא שלי ז"ל להחזיר חזרה את הזוגות הצעירים ולמשכן פה גם צעירים חדשים מערים אחרות. יש לנו גם לא מעט כאלה.

מה לגבי קהל המשקיעים? עפולה נחשבת ליהלום לא מלוטש מבחינת המשקיעים? יש קרקע פורייה עבורם? תן לי דוגמאות להשקעות, מחירים , מה הם צריכים לקחת בחשבון? 

היום, רוב קהל המשקיעים שלי קונה אצלי משרדים או חנויות, אבל גם בנדל"ן המסחרי, -.ההיצע להשקעה הוא גדול, שעד לפני חצי שנה היה ריק  ומאז הכול התמלא . אני מניח שהורדת מס הרכישה שחזרה ל- 6% יעשה את העבודה והמשקיעים יחזרו מהר לשוק. 

מעבר לזה, בעקבות המצב הכלכלי, אני מניח שהרבה אנשים היום מעדיפים להשקיע ב – 4 קירות מאשר בשוק ההון או בבנקים, גם אם התשואה לא בשמיים, הם בטח לא יכולים להפסיד והכסף נשמר ב"קירות".

אתה מתעסק גם בדיור וגם מסחר, משרדים , ספר לנו על פרויקט ייחודי, הצלחה מיוחדת.

אוקיי, אז כל פרויקט הוא ייחודי… תרשי לי לשתף אותך על ארבעה פרויקטים מיוחדים. 

פרויקט חנקין 19- עם שמו השני בית פיודיק , שיושב ברחוב יהושע מול מתחם ביג, פרויקט עצום בגודל שלו, המשלב חניון תת קרקעי , קומת חנויות ו- 42  דירות המשולבות בין 3 ל 4 חדרים.

חלק קטן מפרויקט ענק חנקין 19

בזמנו,  שתכננו הרגשנו את הצורך בדירות 3 חדרים , מכרנו ביום אחד על הנייר 13 דירות באוויר, אנשים לא ראו וידעו מה מקבלים, רק שמעו שאנחנו מתחילים בנייה של 3 חדרים פשוט נרשמו. אני חושב שהוא ייחודי בשילוב הזה ובעוצמה שלו.

פרויקט חנקין
פרויקט חנקין
פרויקט חנקין
פרויקט חנקין

פרויקט האתרוג- זה בניין של 13 דירות יוקרתיות בשכונה המערבית, זה מגרש שקנינו במרכז התמכרות , הייתי אז ילד בן 26… השתתפתי במכרז הזה כאבא שלי היה בחו"ל. הוא אמר לי " עומרי תעשה מה שאתה חושב, זה מגרש שאני רוצה. " אני ישבתי בין כל כרישי הנדל"ן של עפולה ופשוט הקפצתי מחירים כאילו אני קונה במונפול ולא בכסף. התקשרו אליו הקבלנים האחרים ואמרו לו שאני דומה לו ושיש לי "ביצים של שור" שככה התנהגתי במכרז. זה המגרש לדעתי הכי יקר, שנמכר בעפולה באותם שנים במחיר ליחידת דיור! אולי אפילו עד היום.. התקשרתי לאבא שלי לספר לו שזכינו והוא כל כך שמח… חבל הזמן, בדיעבד, התברר לי שהוא לא אמר לי שהשתגעתי במחיר והוא היה יקר… אך למרות זאת, הוא נתן לי גב והמשכנו.

פרויקט האתרוג

הצלחנו לשפר את תמהיל הדירות וזה מגרש שאני מרגיש שהוא חיי. מחירי הדירות פה היו יקרים ונמכרו יפה והדיירים באופן חד משמעי קיבלו תמורה לכסף. עד היום מחמיאים לנו על הבניין הזה.

NEXTOP  – פרויקט חנויות ומשרדים פרויקט שיושב בסי 2 בקריית ההייטק. בניין של 10,000 מטר. במראה שלו הוא מאוד מיוחד ואנחנו ממש בשלבי אכלוס. הרעיון של הפרויקט, צץ לי ביום שהעלו את מס הרכישה מ6 ל 8 אחוזים. באותו יום, פרסמנו שאנחנו רוצים לצאת עם פרויקט מסחר ומשרדים ותוך חודש מכרנו 3,000 מטר על הנייר, בלי שום תכנון מקדים. רק אחרי זה התחלנו לתכנן. הדרישה שלי למתכננים, הייתה להביא את הרצליה לעפולה. לצאת מהקופסה, גם הכנו תשתית של שירותים ומטבחון בכל משרד, במקום שירותים ציבוריים זה יותר יוקרתי ונוח.

פרויקט Nextop

עשינו את זה! .. מכרנו כמעט את כל בניין המשרדים וחנויות – נשארו מעט. כל מי שמגיע לבניין הזה נדהם משינוי הנוף ובכלל האמת, כל הבניינים באזור הזה יהיו יפים, אני מאוד מאמין באזור הזה.

פרויקט אחרון  שאני רוצה לציין עליו והפרויקט הרגשי שלי זהו פרויקט על שמו של אבי "בית דוידה" 

מגרש עם המון קשיים עד ליום הקידוח הראשון וגם תוך כדי הקידוחים. מעל ל- לשלוש שנים, אנחנו מושקעים בקרקע הזו, לא פעם שקלנו לוותר… אך הרגש היה מעל לכל אמא שלי אמרה לי ביום הראשון שקנינו את הקרקע "את המגרש הזה אנחנו לא מוכרים- זה יהיה בניין על שם אבא שלכם"

פרויקט הדגל – בית דוידה

אני מאוד שמח שהמשכנו עם זה ואנחנו מוכרים יפה ובתהליך הבנייה כבר. אין ראוי מאבא שלי שיהיה פרויקט מושקע על שמו, וגם המשרדים שלנו יעברו לשם… על אחת כמה וכמה להנות ממנו יום יום. במשרד שלנו, יש קיר תמונות עם מילים שממחישות מי הוא ומה הוא היה וזה באמת מוביל אותנו ללא מעט עסקאות, אנחנו עושים ומגשימים בעזרת התמונות והמילים הללו. הפרויקט צפוי להתאכלס בעוד כשנתיים.

לעפולה יש לא מעט תארים… ובכל זאת עדיין לא מימשה את הפוטנציאל שלה, במה לדעתך צריך להשקיע בכדי שהעיר תהיה יותר אטרקטיבית? 

חד משמעית, בנושא תעסוקה. הייתי אומר את הבדיחה הקבועה ים!! אבל ים אי אפשר להביא… יש פה אנשים מאוד איכותיים, אנשים מקצוענים, חכמים עם המון יכולות. המון מהאנשים האלו, יוצאים לעבוד מחוץ לעיר וחבל שאנחנו מפסידים אותם. אם נמקסם ונצליח להביא לפה מפעלים והייטק כמו – יוקנעם ומגדל העמק, השמיים יהיו הגבול לעיר הזו. 

אנחנו מחברים את כל העמקים, אנחנו לב העמק, אם נצליח לגדול בתעסוקה, נגדל ובאמת יהיה פה שמח. 

כמו כן, אני חושב שצריך לפנות לחברות הגדולות שמשכירים משרדים בבניינים הגדולים במרכז שיבואו לפה , אני לא רואה סיבה לכך שהם ישלמו הון תועפות לשכירות, אם הם יכולים לחסוך את זה פה.

איך הקורונה השפיעה עליך אם בכלל? 

בפן האישי, זה משפיע מאוד על חיי היום יום שלנו, הפחד היום יומי מעצם המחשבה, שמישהו מהקרובים אליי ביותר עלול לחלות זאת מחשבה רעה. יש לנו אח שיהיה בריא רותם בן 42 אח סיעודי, שאנחנו ממש לא יכולים לבקר אותו, וזה קשה וחסר לנו.

בפן העסקי דווקא, מבחינת שוק הדיור ישנם המון מכירות, אנחנו התחלנו לשווק את הבניין השני בפרויקט תאשור בשכונה המערבית, וגם ישנם המון הרשמות לפרויקט. אנשים עושים חשבון שטוב להם ורוצים בית חדש וגדול יותר . אנשים מושכים את כספם משוק ההון ומהבנקים ומעדיפים להשקיע את כספם ב 4 קירות. מאוד קשה למכור עם מסיכה על הפנים שאת לא רואה את פניו של הלקוח במשא ומתן. 

בפרויקטים של משרדים, גם השוק בסדר גמור , ההשפעה הגדולה, השלילית ביותר זה – על שוק החנויות שזה הרבה יותר מאתגר, מסעדות וחנויות אחרות נסגרות ואין משפרי דיור בקטע הזה , אבל אני אופטימי ומאמין שגם זה יחזור למוטב.

ההשפעה הגדולה שלי, ושל הקולגות שלי, מתבטאה בכך שאנחנו מתעכבים במסירת פרויקטים ובהתחלה החדשה, כל הזמן עובדים נמצאים בבידוד, יש סגר בשטחים, פועלים לא מגיעים במלואם, הבירוקרטיה שגם ככה קשה, עכשיו היא קשה כפליים. מקווה שהדיירים יבינו שזה לא תלוי בנו היזמים / קבלנים ושאנחנו מושפעים מהמצב כמו כולם. זה שכאילו ממשיכים לעבוד, לא באמת עוזר… כי אין מי שיגיע לעבוד בפול טיים.

בכל זאת אנו בפתחה של שנה חדשה… מה תאחל ? ובמיקוד על הנדל"ן? 

מאחל בריאות לכולם שזה החשוב ביותר.

 ושהקורונה תחלוף מעלינו!

ומפה, בשוק הנדל"ן  עפולה חתמה על הסכם גג של כ 11,000 יחידות דיור , המימוש של זה יכול להכפיל ואפילו לשלש את כמות התושבים, כמובן הלוואי ונצליח לשפר פה את התעסוקה מאחל לכולנו שנה טובה ומודה לכל השותפים והלקוחות על האמון בנו לאורך השנים ואז באמת אולי גם נוכל להביא את הים (:.

ההשראה של כולם, דוידה שכטמן זל
הצטרף/י לניוזלטר
הצטרף/י לניוזלטר
הירשם/י לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים
את/ה יכול/ה לבטל את ההרשמה בכל עת.
השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

super hot blonde dry humps a dick until he cums.nxxx
danica collins hidden camera. xxx-in.pro
creampie gloryhole secrets next door milf gets bad.
מגזין הבלוק