bokep indo cliente pijon en la ducha big dick.
indianxnxx.pro
javmost

הצורך בנדל"ן ינצח

מאת - יעקב אוחיון

צורי ז'אן ואתי נחום, הבעלים והמנכ"לית של קבוצת ז'אן, משלבים בין חזון נד"לני ליכולת אמיתית לקרוא את המפה ולזהות הזדמנויות: "נדל"ן הוא לא רק עסקה, אלא בית והצורך הזה תמיד ינצח"

593

בעולם הנדל"ן התזזיתי של ישראל, יש מעט מאוד חברות שמצליחות לבלוט מעל כולן, לא בזכות טריקים שיווקיים נוצצים בלבד, אלא בזכות מחויבות עמוקה, ניסיון רב שנים ויכולת אמיתית להוביל שינוי. אחת מהן היא קבוצת ז'אן, קבוצה משפחתית הפועלת למעלה מ-40 שנה, ומציעה מודל עסקי ייחודי שמחבר בין יזמות, שיווק, תיווך, וליווי אישי צמוד לאורך כל הדרך.
מי שעומדים מאחורי ההצלחה הם הבעלים, צורי ז'אן, והמנכ"לית אתי נחום, דמויות ותיקות ומוערכות בענף, המובילות את החברה ביד בטוחה, עם חזון ברור ויכולת מרשימה לזהות הזדמנויות גם בתקופות של חוסר ודאות.
"אנחנו לא רק מוכרים דירות, אנחנו בונים עתיד"
"אנחנו לא עוד משרד שיווק נדל"ן רגיל", מדגישה אתי נחום "הלקוחות שלנו מקבלים מעטפת שירות כוללת: משלב אפיון הצרכים ועד קבלת המפתח. אנחנו לא רק מוכרים דירות, מלווים, מחברים, מתרגמים את הצרכים לפרקטיקה ומייצרים חוויית מגורים שהיא הרבה מעבר לעסקה, היא בונה עתיד. על פי תפיסתי המקצועית, מאחורי כל עסקה יש סיפור חיים, חלום, לעיתים גם חשש גדול. זה יכול להיות זוג צעיר שמחפש את הפינה הראשונה שלו בעולם וזאת יכולה להיות משפחה שצריכה לעבור דירה כי נולדים עוד ילדים. לכן, אנחנו לא מתייחסים לדירה כמוצר אלא כבית. כמרחב שיקבע איך תראה איכות החיים של אותו רוכש בשנים הקרובות".
לקבוצת ז'אן שני משרדי שיווק ותיווך נדל"ן בהרצליה, האחד מתמחה בשיווק פרויקטים חדשים ובקידום מתחמי פינוי-בינוי, בעוד השני עוסק בתיווך מכירת וקניית דירות יד שנייה. "זהו שילוב יעיל, שמאפשר ללקוחות לבצע עסקאות נדל"ן מורכבות בצורה חלקה ובמסגרת ליווי מקצועי  לאורך כל הדרך", מסביר לנו צורי ז'אן. "לקוח שקונה דירה חדשה מהניילון צריך במקביל למכור את הדירה הקיימת ואנחנו שם כדי לסייע לו גם בזה. זה יתרון גדול שמעט מאוד חברות יודעות להציע בצורה מלאה ומקצועית".
המודל הזה תקף גם במקרים בהם אתם משווקים פרויקטים חדשים ליזמים או חברות בנייה?
"בהחלט", מסביר לנו צורי, שיתוף הפעולה שלנו עם היזמים או חברות בנייה, מתנהל כשותפות אסטרטגית רציפה, המתחילה כבר בשלבי התכנון הראשוניים ונמשכת לאורך כל מחזור החיים של הפרויקט. אנו מקיימים דיאלוג מקצועי קבוע המבוסס על שקיפות מלאה ועדכונים שוטפים, תוך התאמה דינמית של האסטרטגיה השיווקית להתפתחויות בשטח ולשינויים בשוק".
"הצוות שלנו" מוסיפה נחום, "עובד בצמוד ליזמים כדי להבטיח שהמסרים השיווקיים משקפים במדויק את ערכי הפרויקט וקהל היעד, תוך ניתוח מתמיד של נתוני מכירות ומגמות שוק. גישה זו מאפשרת לנו להגיב בזמן אמת לאתגרים ולהזדמנויות, ולסנכרן באופן מושלם בין החזון היזמי לבין הביצוע השיווקי".
היום יותר מתמיד – התחדשות עירונית מצילה חיים
אחת מהיוזמות המרכזיות של קבוצת ז'אן היא קידום פרויקטים בתחום ההתחדשות עירונית  תחום שהפך קריטי בעידן של איום בטחוני מתמשך ומבנים ישנים שחלקם מסוכנים למגורים. "ימי הלחימה האחרונים מול איראן מזכירה לכולנו ש-ממ"ד הוא לא מותרות, הוא מציל חיים", אומרת נחום. "בנייה חדשה היא לא רק עניין של נוחות ואסתטיקה אלא של ביטחון אישי ומשפחתי כאחד.
פרויקטים של הריסה ובנייה מחדש מאפשרים לא רק לשדרג את המרחב העירוני, אלא גם להבטיח איכות חיים גבוהה יותר, עמידות מבנית ותשתיות מודרניות. עבור תושבים רבים, במיוחד באזורים הוותיקים של השרון, מדובר בהזדמנות לשדרוג משמעותי של חייהם , מבלי לעזוב את הסביבה המוכרת".
"המצב הנוכחי של שוק הנדל"ן עלול להפוך אותו למונופוליסטי"
המציאות הכלכלית-ביטחונית משפיעה על כל תחום בישראל, והנדל"ן אינו יוצא דופן. אבל בעוד אחרים נרתעים, קבוצת ז'אן מתקדמת בזהירות אך בנחישות, עם הבנה עמוקה של המצב המשתנה. "אנחנו בהחלט מזהים תקופת המתנה בשוק הנדל"ן הישראלי", מודה נחום. "אבל עסקאות עדיין קורות, בעיקר כאשר יש פתרונות מימון. מי שיודע לתת ללקוח פתרון כלכלי, מצליח למכור. הבעיה היא שהמימון כמעט לא קיים בשוק הדירות מיד שנייה, וזה עוצר הרבה עסקאות".
"בשוק היזמות", מסביר לנו צורי, "ישנה טלטלה משמעותית יותר, בעיקר בשל העלויות הגוברות. יזמים קטנים פשוט לא שורדים והם נאלצים למכור את הזכויות שלהם לגדולים. המשמעות היא אובדן הגיוון של השוק. זה עלול להוביל בעתיד לשוק מונופוליסטי בו אין תחרות וזה מצב שיפגע קודם כל בציבור רוכשי הדירות".
האתגר וההזדמנות – שיווק נדל"ן בעידן של חוסר וודאות
"בזמנים של חוסר וודאות", משקפת לנו אתי נחום את המצב, "מה שעושה את ההבדל זה לא רק המוצר, אלא היכולת של היזם לשדר ביטחון. בתקופות קשות, אנשים לא מחפשים רק דירה, הם בפירוש מחפשים עוגן, כאשר התקפיד המרכזי שלנו הוא להפוך את חווית הרכישה לבטוחה יותר, יציבה יותר ומשכנת הרבה יותר. לצורך כך, אנו עובדים עם לא מעט כלים דיגיטליים מתקדמים המאפשרים לנו לייצר תוכן אמין ומותאם אישית ובתוך כך מתחייבים לשקיפות מלאה לקהל הלקוחות שלנו".
"המודל שלנו בנוי על יצירת קשרים אמיתיים עם הקהל", מסביר לנו צורי, "תוך התאמה לשפה המקומית, צרכי האזור, ומאפייני הקהל הספציפי. במיוחד בשרון, שבו השילוב בין אורבניות לטבע מהווה יתרון שיווקי בולט. כל פרויקט מגורים אותו אנו משווקים הוא עולם ומלואו עבורנו. ההצלחה היא לא רק במכירה עצמה, אלא גם בבניית מותג חזק, מוניטין חיובי וחוויית לקוח מעולה. רק כך יוצרים תנועה שיווקית אמיתית שמביאה תוצאות לאורך זמן".
איפה שוק הנדל"ן עומד נכון ליום?
"עד לפרוץ ימי הלחימה מול איראן, שוק הנדל"ן הישראלי היה מצוי בתהליך של התאוששות איטית והסתגלות למציאות החדשה אשר נכפתה על כולנו בעקבות אירועי ה-7 לאוקטובר", מסבירה לנו אתי נחום, "יחד עם זאת, למרות האתגרים הביטחוניים והכלכליים המלווים אותנו בשנתיים האחרונות, אנחנו רואים סימנים ברורים של התעניינות מחודשת וחזרה לשגרת פעילות, אם כי בקצב שונה מאזור לאזור.
הביקוש למגורים נותר חזק, כי בסופו של דבר הצורך במרחב מחיה איכותי ובטוח לא השתנה. עם זאת, יש היום דגש גדול יותר על מיקום, תשתיות מוגנות וערך עתידי של הנכס. באזורים כמו המרכז והשרון אנחנו עדים לעלייה בביקושים, בעוד שבפריפריה התמונה מורכבת יותר, אך גם שם יש התארגנות מחודשת ותנועה של משקיעים אמיצים שמזהים הזדמנויות.
אני מאמינה שבשנה הקרובה נראה האצה משמעותית, עם התחזקות הביטחון בשוק מצד הקונים והשקעות מצד היזמים. במקביל, המדינה צריכה לקחת חלק פעיל בתהליך, באמצעות הקלות במיסוי, תמריצים לבנייה מואצת ופתרונות דיור גמישים לאוכלוסיות שנפגעו. בשורה התחתונה, אני מאמינה שלא רק שהשוק יחזור לעצמו, הוא יתחזק. כי בסופו של דבר, נדל"ן הוא לא רק עסקה, אלא בית והצורך הזה תמיד ינצח."
"יחד עם זאת", מוסיף צורי, "הפתרון לא יגיע מהשוק הפרטי בלבד. הממשלה חייבת להתערב, להיכנס לאירוע ולראות בשוק הנדל"ן אתגר לאומי. חייבת להיות רפורמה בכל הנוגע למיסוי קרקעות, מרכזים ותמריצים ליזמים. זוג צעיר לא יכול לקחת משכנתא של עשרת אלפים שקל ולהתקדם בחיים, זה מצב אבסורדי שצריך לתקן".

אחת מהיוזמות המרכזיות של קבוצת ז'אן היא קידום פרויקטים בתחום ההתחדשות עירונית  תחום שהפך קריטי בעידן של איום בטחוני מתמשך ומבנים ישנים שחלקם מסוכנים למגורים. "ימי הלחימה האחרונים מול איראן מזכירה לכולנו ש-ממ"ד הוא לא מותרות, הוא מציל חיים", אומרת נחום. "בנייה חדשה היא לא רק עניין של נוחות ואסתטיקה אלא של ביטחון אישי ומשפחתי כאחד.

אתי נחום

"יחד עם זאת", מוסיף צורי, "הפתרון לא יגיע מהשוק הפרטי בלבד. הממשלה חייבת להתערב, להיכנס לאירוע ולראות בשוק הנדל"ן אתגר לאומי. חייבת להיות רפורמה בכל הנוגע למיסוי קרקעות, מרכזים ותמריצים ליזמים. זוג צעיר לא יכול לקחת משכנתא של עשרת אלפים שקל ולהתקדם בחיים, זה מצב אבסורדי שצריך לתקן".

צורי ז'אן

אתי נחום, צורי ז'אן – קרדיט צילום – שי קדם
הצטרף/י לניוזלטר
הצטרף/י לניוזלטר
הירשם/י לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים
את/ה יכול/ה לבטל את ההרשמה בכל עת.
השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

super hot blonde dry humps a dick until he cums.nxxx
danica collins hidden camera. xxx-in.pro
creampie gloryhole secrets next door milf gets bad.
מגזין הבלוק