bokep indo cliente pijon en la ducha big dick.
indianxnxx.pro
javmost

מה אומר מספר הבית שלך?

מאת רותי אזולאי, מורה ומלווה רוחנית

35,453

חלק שלישי ואחרון של נומרולוגית הבתים

נומרולוגיה היא תורת המספרים שבבסיס שלה אומרת שלכל מספר יש את האנרגיה הייחודית לו.

לכל דבר יש מספר אם זה תאריכי הלידה, החתונה הבתים שלנו ועוד…

כל מספר מייצג "סיפור" אחר הן על האדם, המקום או התקופה, הנומרולוגיה היא כלי נהדר להכיר באמצעותו את התכונות במקרה שלנו של הבית שבו נגור ואיך זה יכול להשפיע עלינו והאם אנחנו מתואמים עם אותו מספר או עם הרצונות וההישגים שאנחנו רוצים להגיע אליהם בחיים. המספרים שלנו ביחד עם מספרי הבית יכולים לשקף את האישיות והכישורים שלנו ביחס לבית ולחיים בכלל.

מכיוון שהמאמר עוסק בנומרולוגיה של הבית אני אביא כאן את טכניקת החישוב של מספר הבית שבו אנו גרים או הבית שהכי מתאים לנו.

טכניקת החישוב של הבית: מספר הבית + מספר הדירה.

לדוגמא: רחוב פלוני מס' 44 דירה 11

החישוב יהיה  44 > 4+4=8  – דירה מספר 11 – 1+1 = 2      8+2=10=1

מכיוון שזה בהמשך לכתבה הקודמת אני אמשיך פה מהמספרים 5-9

ייעוץ נומרולוגי בפגישה

    • הספרה 5 – בית הטאלנט

    תכונות המספר: תקשורת ופרסום, מיניות, מרחבים תנועה ואי שקט.

    הדיירים של המספר 5 הם בעיקר אנשי מדיה ופרסום, מכירות, אנשים הקשורים בעיסוקיהם לחו"ל,  הדרכה והוראה, טיפול ,היי טק ועסקים, מכיוון שבבית הזה יש הרבה מידע הטלפון והמחשב הם מוטיבים מרכזיים בבית. בית שמאופיין בפעילות אינטנסיבית. הרבה תנועה, תקשורת. אירועים פתאומיים. פעילות חברתית מוגברת ושמחת חיים. נסיעות תכופות וטיולים. מתאים למשפחה צעירה. חשוב להציב גבולות ולהקדיש זמן איכות למשפחה. זה בית שמבטא שינויים תמידיים ותנועה. בית לא רגוע, חסר מנוחה ואי שקט. מלא באנרגיה חיובית צריך גם לדעת להתמקד בשליטה ביצרים ולהישמר מבעיות בריאות, תזונה נכונה ומחלוקות משפחתיות. להיזהר מפגיעת עין רעה מהסביבה הקרובה. (למרות הסיפרה חמש)

    טוב למי שנמצא רוב הזמן בתנועה ושחייו רצופים שינויים. החמש הוא מספר סתגלן ולכן הוא מצויין לניידים כאלה שנוסעים הרבה גם לחו"ל. מסמל פרסום על כל היבטיו, ומביא מזל בפרסום. מחזק את היצרים המיניים, הכריזמה והקסם האישי של דיירי הבית. ברוב הבתים במספר 5 יש תחלופה גבוהה., לכן טוב לשכירות. הוויב של מספר חמש הוא וויב של אתגר, שינוי והתנסויות חדשות. אם הדיירים לא משתנים לעיתים קרובות אז הם ימצאו את עצמם משנים את העיצוב של הבית הזה, הדיירים זקוקים לגיוון ולכן יש מצב שכל חדר בבית יעוצב בסגנון שונה.

    למה כן מומלץ לגור בבית מספר 5: המספר מביא איתו אנרגיה של נסיעות מרובות או ביקורים בחו"ל. בנוסף, המספר עשוי להביא פרסום לדיירים המתגוררים בבית או לעסקים שלהם.

    למה לא מומלץ לגור בבית מספר 5:  בית שעשוי להוביל להרפתקאות מיניות ורומנים שעלול להקשות על שמירת היציבות המשפחתית.  בית של מגורים זמניים. בית או בניין עם הספרה 5 עלול לסבול מבעיות צנרת. הרבה דיבור, ויכוחים, אין שקט, הרבה טלפונים אינטרקום ורעשי מכוניות ואזעקות מהרחוב. יתכנו גם בעיות במה שקשור לחשמל. מומלץ למצוא זמן למנוחה ולעצב את הבית בסגנון רגוע.

    טיפ לחיים טובים בתוך הבית: נסו להמנע מחוסר שקט, התמקדו במטרות ברורות ובשליטה ביצרים.

    צבעים חיוביים עבור בית מספר 5: ירוק וורוד.

    • הספרה 6 – אם הבית

    תכונות המספר: אסתטיקה ויופי, הרמוניה משפחתית ושירות.

    אנשים נמשכים לבית הזה בגלל שהוא יוצר ויברציות של משפחתיות, עסקים משפחתיים עצמאים ועבודה מהבית, עבודות שירות ויצירה. שלוה ואהבה. יש בו הרמוניה וזרימה חיובית של אנרגיות בין הדיירים, עם דגש על אמנות, יצירה, יופי, אירוח והכנסת אורחים נדיבה. נטייה לאסתטיקה ויופי, שבה לידי ביטוי בעיצוב הבית, הגינה והצמחייה ובהקפדה על ההופעה החיצונית של דייריו. שש הוא מספר של אהבה ומשפחתיות היא יוצרת  קירוב לבבות בין שוכני הבית, קיים דגש עיקרי על ארוחות גדולות. יעודד יציאה מרווקות לנישואין. טוב לגידול ילדים ולפגישות שיש בהן מטרות הומניות. משפחתי מאוד. מסמל קשר הדוק בין בני הבית, הרמוניה וקירוב לבבות. הזוגיות מהווה נושא מרכזי ולרוב קוטבית : זוגיות בריאה וחמה או הרסנית עד לחורבן. דיירי הבית משדרים כלפי חוץ "עסקים כרגיל" אולם הפנימיות שונה לחלוטין. הנשים הדומיננטיות בבית, לכן מומלץ לגברים להתחשב בדעתן. יש לעשות פעולות רוחניות כדי להיזהר מלשון הרע הנובע מקנאה.

    למה כן כדאי לגור בבית מספר 6: מספר שמטיב עם התא המשפחתי זה בסדר העדיפויות שבו ומחבר את בני הבית בהרמוניה. זהו בית שקשור בשותפות ובנישואין, פוריות ומעודד רווקים להינשא.

    למה לא כדאי לגור בבית מספר 6: זהו מספר שתלטן ולכן אם ישנם ריבים בבית כזה, אלו יהיו ריבים שקשורים לקנאה ושתלטנות. הדיירים חייבים להתגבר על היצר הזה, כדי לשמור על שלום בית.

    טיפ לחיים טובים בתוך הבית: במצבי לחץ ה-6 נכנס למצבים של שתלטנות וכפיית דעות. השתדלו להימנע ממצבים כאלה.

    צבעים חיוביים עבור בית מספר 6: ירוק וורוד, רוז.

    ייעוץ נומרולוגי בפגישה

      • הספרה 7 – בית השאנטי

      תכונות המספר: רוחניות ודת, שלווה ורוגע, סוציאליות, אנליטיות. זהו בית צנוע, עם אווירה שקטה, אמנותית ויצירתית. הוא מעניק רצון ויכולות ללימודים והתפתחות. דייריו לא אוהבים לצאת הרבה מהבית. שבע מסמל רוחניות. טוב לעוסקים בהדרכה וטיפול. מחזק אינטואיציה וטוב למי שעוסק ברוחניות או בדת. אמנים, מטפלים ונותני שירות כמו פסיכולוגים ועובדים סוציאליים, סטודנטים ומרצים, העוסקים בכספים והשקעות מעניק רצון ויכולות ללימודים. אנרגיית מתועלת בעיקר לעשייה רוחנית ופחות לכיוון החומרי. בית שמאופיין באווירה של שקט, שלווה ומנוחה. טוב להתבודדות והתבוננות פנימית. יוצר השראה לכתיבה. פחות טוב לרווקים המעוניינים להקים משפחה. הבית הזה מושך לעיתים קרובות אנשים רוחניים, אנשים בעלים דמיון ואינטלקטואליים שמחפשים רוגע וסביבה שלווה. מחוברים לצד הרגשי שלהם ויש חיבור אינטואיטיבי ביניהם. במהותו אינו דומה לאף בית אחר. מייצג פשטות צניעות ונעימות. בית שאינו נקשר להצלחה חומרית.. עלול להצביע על קיצוניות מצד אחד עשוי להיות בעל שפע רב ומצד שני עלול להיות שלילי עד כדי נטייה לבעיות בריאות , אובדן, סבל ופרנסה בדוחק. הבית הזה אוהב מים, לעיתים קרובות יהיו בו בריכות, מזרקות או אקווריום עם דגים.

      למה כן מומלץ לגור בבית מספר 7:  יש בבית אנרגיה של השראה והתפתחות אישית, ולכן מתאים לכל מי שעיסוקיו דורשים השראה, יצירתיות ואינטואיציה.

      למה לא מומלץ לגור בבית מספר 7: לא מתאים לאנשים פעלתנים מבחינת העיסוק והקריירה מכיוון שאינו עוסק בשפע וממון  צריך לשים לב בכל מה שקשור למערכת המים בבית ומצבים רגשיים מוגברים. עלולות להיווצר בעיות תקשורת וחוסר סבלנות בין דיירי הבית. עלול להיווצר קושי במכירת הדירה. דיירי הבית עלולים  להיות שליליים עד כדי נטייה לבעיות בריאות , אובדן, סבל ופרנסה בדוחק. לכן, מומלץ לשים קמע המסוגל למשוך שפע גשמי רב

      טיפ לחיים טובים בתוך הבית: כדי למשוך שפע חומרי בבית מומלץ לתלות בפינה הדרום מזרחית שלו מובייל, עציץ, או פעמון רוח. מומלץ לשים הרבה עציצים.

      צבעים חיוביים עבור בית מספר 7: כחול עמוק, כסף וצבעים בגווני כחול ים.

      • הספרה 8 – עסק ביתי

      תכונות המספר: שמונה מסמל את האינסוף,  אנרגטיות, עסקים, שפע, כוח עוצמה וסמכות, חוק ומדים. בשונה מהמס' 7 הרוחני המס' 8 מבטא את העולם החומרי והפרקטי. מאופיין במחזוריות, מעגליות ובכרוניקה של מצבים עצורים, אינו בית צעיר, האווירה בו ריאליסטית תכליתית. האווירה הנוקשה והסוגרת מתאימה לאנשים מבוגרים ופחות מתאימה לילדים, חוסר בספונטאניות וזרימה בגלל דחיסות אנרגטית. בית של הרגלים קבועים, הקפדה על חיי השגרה וחשש לפרוץ מסגרות.

      טוב לאנשי עסקים, לעבודה ולחומר מתאים לאנשים שרוצים לשפר את המצב הכלכלי שלהם. מאחר ומדובר במספר סמכותי הוא מתאים לאנשים שאפתניים שרוצים לטפס בסולם הדרגות במקום עבודתם, אנשי צבא ומשטרה,  חוק ומשפט החותרים לצדק. מצד שני עלולות להיות בעיות עם רשויות: הממשלה, העירייה. חשוב להיזהר מרדיפה אחרי כסף ומותרות.

      למה כן מומלץ לגור בבית מספר 8: מספר טוב לנכס המיועד להשקעה או לעסק פרטי. טוב למי שרוצים לעבוד מהבית, ורוצה לחזק את המעמד הכלכלי שלהם. אנשים שגרים בבית מספר 8 נוטים להיות יועצים טובים ובעלי אוזן קשבת. יש חיבור טוב בין רוח לחומר ביטוי אישי והצלחה.

      למה לא מומלץ לגור בבית מספר 8: המספר פחות טוב לחיים האישיים מאחר ויכול לייצר חוסר שקט והתפזרות,. עלולות להיות בעיות עם הרשויות: כמו הממשלה והעירייה. חשוב להיזהר מרדיפה אחרי כסף ומותרות. בית שמאופיין בשגרה חונקת, נוקשות, בסגירות ובתחושת כובד, לרוב האווירה בבית הזה פסימית וחסרת שמחת חיים. ייתכנו בעיות פרנסה וזוגיות, לכן מומלץ למתגוררים בו קמיע  לשמירה ולהגנה. עלולים להיווצר מאבקי כוח ושליטה, שיפוטיות וביקורתיות שמקורם בפרפקציוניזם ותחושות אשם. על דיירי הבית להיות מודעים ולהתחשב בצרכים של האחרים. לא מומלץ לאנשים חולים מאחר שזה עלול להחמיר את מצבם הבריאותי.

      טיפ לחיים טובים בתוך הבית: להתעמק באיזון בין החומר והרוח בבית. להיזהר מפרפקציוניזם ומנטייה להתפזרות ולכן מומלץ להיות "על המסלול" ובפוקוס, לפני שנכנסים להתגורר בנכס כזה. צמחים ופרחים יוסיפו לאווירה של הבית הזה, יצירת סביבה טבעית תעזור להרגיע התנהגויות קיצוניות

      צבעים חיוביים עבור בית מספר 8: ירוק, כחול, קרם ואפור.

      • הספרה 9 – פתוח!

      תכונות המספר: צדק, העברת מסרים, הומניטריות, נתינה, הענקה. מאופיין באהבה לזולת. מתאים לאנשים אשר יעזרו ויסייעו לאחרים מתוך רצון אמיתי לשפר את תנאי חייהם. ישאפו גם לתרום לחברה וירגישו תיסכול אם לא יצליחו לממש זאת. בית אקטיבי ואנרגטי מאוד. בית עם אווירה דינאמית ודייריו חיים בתחושת נעורים נצחית. בית שמתאפיין בדיבורים ובפטפטנות מרובה הגובלים ברכילות. הבית יכול להתקשר לטבע, צמחים, ובעלי חיים, לכן מושך אנשים שאוהבים בעלי חיים וכאלו שמודעים לתחומי איכות הסביבה. הבית מחזק את התקשורת, את כושר הביטוי והיכולת להעביר מסרים ומעורר את היכולת לפתח חזון. המתגוררים בבית מספר 9 יוכלו לגלות שהמודעות הרוחנית שלהם מתפתחת באופן מהיר וקבוע. בית שמתאים לאנשי חוק כמו עורכי דין ושופטים, פוליטיקאים, מורים ומרצים, אנשי במה, יועצים. בני הבית יהיו אינדיבידואליים ויתעקשו להשיג ולבטא את רצונם. בעלי הבית יהיו עם לב פתוח תוך דגש על הכנסת אורחים

      למה כן מומלץ לגור בבית מספר 9:  טוב לתחושת אכפתיות וערבות הדדית, בית שמעורר את הצדדים הטובים באישיות של הדיירים ויגרום להם למעורבות קהילתית. פותח את רוחב הלב,  את האיכפתיות ואת השירות למען אחרים. מחזק את יכולת הביטוי המילולי והעברת מסרים קולקטיביים. המתגוררים במספר 9 הם אוניברסליים, אינטואיטיביים ובעלי יכולות רוחניות גבוהות.

      למה לא מומלץ לגור בבית מספר 9: מספר כוחני הקשור להעברת מסרים,  עלולים להיווצר בבית זה ויכוחים מילוליים קולניים. חוסר סבלנות, עקשנות ונטייה לכפות דעות, מאבקי כוחות ומרדנות הינם מוטיבים מרכזיים ומבטאים חלק עיקרי בהתנהלות הרוחנית בתא המשפחתי. בית חופשי ממגבלות ולעיתים אף חסר גבולות. עלולים להיות מאבקים עם שכנים הן בבניין עצמו והן מחוצה לו. חשוב שהבית יישמר בטוח ומסודר, כיוון שיש בו נטייה לתאונות.

      טיפ לחיים טובים בתוך הבית: הימנעו מפטפטנות ומכוחניות כדי לא לעייף את הסובבים אתכם.

      צבעים חיוביים עבור בית מספר 9: צהוב, סגול, ורוד ואינדיגו.

      ייעוץ נומרולוגי בפגישה

        הצטרף/י לניוזלטר
        הצטרף/י לניוזלטר
        הירשם/י לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים
        את/ה יכול/ה לבטל את ההרשמה בכל עת.
        השאר תגובה

        כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

        super hot blonde dry humps a dick until he cums.nxxx
        danica collins hidden camera. xxx-in.pro
        creampie gloryhole secrets next door milf gets bad.
        מגזין הבלוק