TSI Work Place

פריצת דרך בעולם התיווך ושיווק הנדל"ן ראיון עם הקלף המנצח, אס.

485

יוחנן אס (50), נשוי + 2. מומחה בתחומו להקמה של מערכות מזכות בנדל"ן, בוגר תאגיד סנדאט האמריקאי.

יוחנן אס. מומחה בתחומו להקמה של מערכות מזכות בנדל"ן

שימש כמנכ"ל הרשתות סנצ'ורי 21, רילטי אקזקיוטיב, ואל הנכס. כמו כן שימש כסמנכ"ל פיתוח רי מקס ישראל. זוכה תארים בינלאומיים בתחומו. מקום ראשון בעולם בשנים 2004-2005 בתאגיד הזיכיונות העולמי, נבחר למנכ"ל הצעיר ע"פ מגזין G של גלובס, שימש כיו"ר ארגון המתווכים עד 2016, פיתח את שיטת ‘אס בנדל"ן‘, כתב 4 ספרי מקצוע בתחום. מפתח רשת TSI בארבע השנים האחרונות – ראשי תיבות של – THE SYSTEM ISRAEL

  • חלמת חלום גדול ויצרת אותו, רשת חדשנית לעולם התיווך והשיווק בפריסה ארצית. איך הכל התחיל ומאיפה הגיע הצורך?

הרעיון הכללי והמדויק הוא לבנות ולתת שינוי מהותי בתפיסה של עולם העסקים עבור העוסק הזעיר בתחום השיווק בנדל"ן. זה מגיע ומתחיל ממקום מאוד ברור של מקומו של המתווך בעולם העסקי כפי שהוא בנוי כעת. והתוצאות בהתאם. די שאציין כי אחוז הנשירה בתחום מתקרב ל- 60% שנתי, נתון מדהים לכל הדעות. דהיינו על כל 10 מתווכים במקרקעין שנכנסים לתחום או קיימים בתחום שישה לא יהיו בשנה הבאה. הצורך הגיע מהשטח, מנתוני הנשירה מהקושי ליצור יציבות ומהתדמית השלישית של המקצוע עקב כך. אנו פיתחנו שיטת תגמול ומתן כלים שמשנים את כל התפיסה הרווחית כיום בכך שאנו משנים את הגלגל מהכיוון שהוא מסתובב היום. בראשונה פיתחנו כלי ניהול בדמות מערכת טכנולוגית פורצת דרך ERP שתפקידה לנהל את העסק בכללותו לעוסק בשיווק ובתיווך נדל"ן. נקודת הבסיס מגיעה מהנושא הכלכלי. מתווך ממוצע בכדי להביא פרנסה לביתו, מוציא בממוצע בין 3000-4500 ש״ח בחודש ברוטו בכדי להגיע לתוצאה של עסקה אחת אם בכלל. זה כולל הוצאות שיווק, משרדיות, טלפוניה וכהנה וכהנה, רק בתחום הטכנולוגיה. מתווך בממוצע מוציא בעבור שיווק באתרים, דפי נחיתה, שיווק בפייס וברשתות חברתיות אם ברצונו להיות במשחק, כ- 1400 ש"ח לחודש כולל פרסום מינימלי. על שיווק בחבילות יד 2 אני לא מדבר שזה כמה אלפי שקלים טובים בשנה. ובנוסף.

TSI מאפשרת לבעלי המקצועות שמתחילים,
שמתקשים, שרוצים לפרוץ קדימה את היכולת לעשות כך בעלויות נמוכות ובכלים חזקים ויעילים. שיכולים לשנות להם את החיים.

TSI מרכזת את המאמץ במתן כלים למתווך החבר ברשת, שהוא צריך כגון:
מערכת ניהול לקוחות ונכסים. מאגרי מידע על נכסים ברמה ארצית ומקיפה.
כלים שיווקיים + פורטלים לשיווק, TSI מערכת דיוור והעצמה לרשתות חברתיות ואינטרנט MLS פורטל בינלאומי לשיווק נכסים בבלעדיות ב- 85 מדינות בעולם.
מערכת תמיכה ON LINE 24/7, ועוד…
בעצם סל שירותים מלא ומקיף שמעניק לאיש המקצוע את כל הנדרש בכדי ליצור עסקאות ולהעצים את הנתונים שלו.
השינוי, והדבר המפתיע בכל הסיפור הינו, ש- TSI מעניקה את העמלה הגבוהה בשוק הנדל"ן ובכלל, 90% עמלה לחבר ברשת.
דהיינו החבר משלם דמי מנוי זניחים ומשאיר אצלו את העמלה. לראשונה אתה עובד במערכת ובעצם עובד עבור עצמך.
TSI ידעה גם לחבר את הטרנד המוביל העכשווי שזה חללי העבודה המשותפים, TSI מקימה מרחבים בארץ כשהיעד 15 מרחבים של WORK PLACE בהם החבר יכול לקבוע פגישות לקיים פגישות לקבל תמיכה ולימודים.
כלומר TSI נותנת לחבר מרחב עבודה (משרד), תכנית ניהול עסקית כלי עבודה ניהול ושיווק. וכל זאת תחת מטריה אחת.
מההיבט הפיננסי TSI הינה בשורה חיובית לעוסק הזעיר, הנותנת מרחב נשימה כלכלי ומקצועי כאחד. לפתח לו את העסק להגיע להצלחה ולהתברג ללא חשש של נשירה או פרישה.

TSI כלל הרשתות והעסקים
90% עמלה 50% ממוצע
כל השירותים תחת קורת גג אחת תשלום נפרד על שיווק, ניהול ותמיכה
העסק שלך עובד אצל אחרים
כלים ומערכות שיווק כוללות משווק בעצמו

בהתחשב בעובדה שלמעלה מ– 70% מהעסקים הקטנים לא שורדים את השנה הראשונה TSI מייצרת כאן מהפיכה כלכלית שתשפיע על היציבות והשירות של ענף התיווך לאורך זמן. עליה של 40% בעמלות, עליה של 90% בעסק, שליטה ויציבות והכל שלך!

הרעיון הכללי והמדויק הוא לבנות ולתת שינוי מהותי בתפיסה של עולם העסקים עבור העוסק הזעיר בתחום השיווק בנדלן

TSI מציגה מערכת ERP היחידה במינה כרגע בתחום השיווק בנדל"ן בעולם. זוהי מערכת פורצת דרך שמאפשרת בפעם הראשונה כניסה של LOGIN אחד ל- 6 זרועות שונות, מבחינה טכנולוגית. שמאפשרות ל- TSI להפוך למערכת מתוחכמת ויעילה. חשיפת נתונים והעצמת השיווק וכמות העסקים לדוגמא: מתווך במקרקעין המחובר למערכת ונחשף למאגר הנתונים של הנכסים שקיימים במערכת, מגייס נכס ומעלה אותו לשיווק, הן בפורטל TSI והן במערכת. MLS במקביל אותו מנוי אחר במערכת נניח, עו"ד או שמאי נחשף לנתוני הנכס ומבקש שת"פ מול הגורם המשווק כל אחד בתחומו במערכת מידע מסוכרן פנימי ממוקד.

לסיכום, למתווכים ולמשווקים המערכת מאפשרת ניהול חכם של לקוחות ונכסים חיבור והעצמה שיווקית לכל אחד בתחומו. שמאות, עריכת הסכמים למכירת נכסים. בכך שיש זירת עסקים, פתיחה וישירה לשת"פ בין כל החברים מגובה בהגנה על המידע מאפשרת העצמה עסקית שאיננה קיימת ולא הייתה קודם..

  • אתה מספק לא מעט יתרונות בבית אחד. מה מקבל מנוי, מה עוזר לו להרוויח יותר?

ברשותך אפצל את הסוגים ואת התשובה:

  1. מנוי מתווך מקבל מהמערכת את כל סל הכלים שיאפשר לו להרוויח ולקיים את העסק שלו, דהיינו: מאגר דירות, תוכנת ניהול, תוכנת שיווק – MLS + מערכת דיוור מלאה, כמות SMS , מערכות תמיכה וקידום עסקי, ומעל לכול מקום משרד לנהל את עסקיו. וכמובן 90% עמלה מכל עסקה יותר מכל אחד אחר בעולם.
  2. למקצועות חופשיים – עו"ד, שמאי, אדריכל: מרחב עבודה משותף, חדרי ישיבות וכדומה. תכנית ניהול, סנכרון מידע לשיווק והעצמה, מאגרי מידע על עסקאות, מערכות דיוור ושיווק, בעצם עסק שלם מא' עד ת' בעלות חודשית של 650 ש"ח ובעלות שנתית של עסקה אחת. הרווח. מאות אחוזים שנתית, יציבות ואפשרות לפיתוח עסקי.

TSI מאפשרת לבעלי המקצועות שמתחילים, שמתקשים, שרוצים לפרוץ קדימה את היכולת לעשות כך בעלויות נמוכות ובכלים חזקים ויעילים. שיכולים לשנות להם את החיים.

  • בסופו של יום חשוב לכולם המודל הכלכלי, איך מרוויחים מכל הסיפור?

זה הכי קל לענות, בואי נעשה חשבון יחד. מתווך ממוצע מוציא כ- 3000 ש"ח לחודש בכדי להכניס נניח עסקה 1 לחודש (ממוצע 30000 ש"ח ברוטו) בממוצע ארצי. משלם 50% מהעמלה לגורם שעובד אצלו ובסך הכול מקבל בממוצע כ- 12000 ש"ח ברוטו לעסקה (ומכאן נוריד מיסים). ב- TSI לאותו מתווך עם אותם נתונים יישארו סך של 26000 ש"ח לערך כ- 120% יותר. אני חושב שהמספרים מדברים בעד עצמם.

בתוכניות שלנו לפתוח מרכזי WORK PLACE ב 15- מוקדים בישראל.

לגבי שאר המקצועות זה הרבה יותר קל. לצאת לעצמאות כלכלית ולפתוח משרד גם אם יהיה מינימלי יעלה כ- 5000 ש"ח לחודש ממוצע ארצי. הוצאות השיווק יהיו בממוצע כ- 2500 ש"ח ובסה"כ 7500 ש"ח לחודש וכ- 90000 ש"ח שנתי לעו"ד, שמאי, או אדריכל צעיר שרוצה לצאת לעצמאות. TSI מציעה פתרון זמין יעיל חכם והגיוני. קח לך את השנה הראשונה בביטחון. קבל הכול, את כל מה שאתה צריך. מקום, מערכת ניהול, שיווק וגישה לעסקים וללקוחות וכל זאת בעסקה משוערת של כ- 8000 ש"ח שנתית ללא סיכונים, ללא התחייבות אני חושב שהנתונים מדברים בעד עצמם.

  • יש לך מטרות מאוד ברורות להתפרס בארץ, האם זה הולך לשבור את המתחרים?

המטרה שלי הינה בראשונה לתת מענה בכל מקום בישראל. בתוכניות שלנו לפתוח מרכזי WORK PLACE ב- 15 מוקדים בישראל. כרגע יש לנו שישה. בחדרה שכבר פועל וכנ"ל בכ"ס – רעננה. אנו בתהליכי פתיחה בנתניה ובאשקלון – אשדוד. ולפנינו עד תום 2018 לפתוח מרכזים בב"ש, ירושלים, חיפה ות"א. האם אנחנו הולכים לשבור את המתחרים? זה לא באג'נדה שלנו, ולדעתי אין לנו מתחרים. אנו מציעים פתרון נטו של רשת מקצועית, תגמול הוגן, כלי עבודה ותמיכה, דבר שאף אחד אחר לא מציע או מתקרב לכך.

האם נראה הצלחה, לעניות דעתי אין סיבה שלא, מי יתנגד להרוויח יותר? כנראה אף אחד ובצורה טבעית ככל שאנו נתחזק מישהו אחר ייחלש. בסופו של יום. קשה לנצח את הקדמה.

  • מה הפעילות השיווקית שלך לשנה זאת?

יש אלפים איך מגיעים לכולם? שאלה מצוינת. בתחילה אנו יוצאים בקמפיין שיווקי ליצירת והעלאת המודעות לרשת, לחברה ולרעיון. הקמפיין בנוי משתי זרועות למתווך ולמקצוע החופשי. והוא מתרכז בקמפיין חיפוש ותוכן בכל המדיה והרשתות החברתיות. אנו נעלה ברדיו האזורי והארצי במהלך מחצית 2 של 2018 וע"פ הנתונים נסכם את 2018 בקמפיין טלוויזיוני.

במקביל למאמץ השיווק הגלוי, אנו מקיימים דיוור ישיר לכלל בעלי המקצוע המתאימים לפרופיל של חברתנו וכל הלידים יחדיו עוברים למערכת פגישות וכנסים אישים לקידום הרעיון והחברה.

אין אנו מכוונים לכולם. התוכנית שלנו הדרגתית וממוקדת מטרה. היעד שלנו נמדד בתוכנית תלת שנתית ואני מאמין שנעמוד בו. מגזין הבלוג חוגג למדינה 70 שנה. TSI תחגוג בקרוב מאוד 70 חברים במערכת. וזאת במהלך של 60 יום בלבד מהשקתה. TSI תהיה פרוסה בכל מקום בישראל ותאפשר לכלל בעלי המקצוע בתחום הנדל"ן להיבנות בעסקים לגיטימיים ומצליחים.

לסיכום אתן לך סקופ – יש התעניינות מוגברת מאוד במערכת וברעיון של TSI ב- 4 מדינות באירופה. נאחל ל- TSI ולמדינה שנייצגה בכבוד ב- 70 מדינות בעולם ואמן.

הצטרף/י לניוזלטר
הצטרף/י לניוזלטר
הירשם/י לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים
את/ה יכול/ה לבטל את ההרשמה בכל עת.
תגובה אחת
  1. גאולה אומר/ת

    יוחנן כל הכבוד כתבה ברורה מענינת שתומכת במתווך המתחיל והמנוסה להודת עלויות והצלחה יישר כח

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.