bokep indo cliente pijon en la ducha big dick.
indianxnxx.pro
javmost

7 בום!

בת-שבע מלין, המעצבת והבעלים של סטודיו 7 עיצוב ומיתוג, חוגגת 20 שנות עצמאות!
בריאיון חגיגי ומלא בחיוכים, היא מספרת לנו על עבודת המיתוג והעיצוב בתחום הנדל"ן
עבור קבוצת עזריאלי וחברות נוספות המובילות במשק.
מלאת עוצמה, חוזרת לשגרה אחרי לידה חמישית (טפו טפו, חמסה חמסה),
היא משתפת אותנו גם בלידת אתר האינטרנט החדש של הסטודיו, מסכמת תקופה מלאה באתגרים
עם הצלחות מרגשות ועם המוטו שתמיד ילווה אותה "כל מה שתוכל לדמיין –אפשרי".

קרדיטים
צילום: יוסף טטרו
עיצוב שער: סטודיו אלון אור
סטיילינג: סופי רוזנבאום
איפור ושיער: יאיר דניאל
שמלה בשער: מרינה קאז
שמלה בגוף הכתבה: בוטיק mona lisa

5,681

סטודיו 7 עיצוב ומיתוג הוא יצירת חייה העסקיים של בת-שבע מלין והשנה היא חוגגת 20 שנות עצמאות.

הסטודיו ותיק בשנים אך תמיד מנשבת בו רוח צעירה, רעננה וחדשנית של עיצוב שנעשה בתשוקה ואהבה עבור הלקוחות. הסטודיו עוסק במיתוג חברות ועסקים ומתן מענה כולל בכל תחומי העיצוב הגרפי לפרינט ולדיגיטל. תחומי הפעילות מגוונים וכן סוגי הלקוחות, ממשל (משרדי ממשלה ורשויות), עיריות, חברות ציבוריות ופרטיות, חברות נדל"ן ונדל"ן מניב בארץ ובחו"ל, ארגונים עסקיים, עמותות ולקוחות עסקיים אחרים.

לסטודיו ניסיון רב במגוון קטגוריות עיצוב – מיתוג גרפי, מיתוג פנים, עיצוב קמפיינים פרסומיים, עיצוב חומרי שיווק ופרסום, עיצוב מצגות עסקיות ולשוק ההון, עיצובים לתערוכות וכנסים בארץ ובחו"ל ועוד.

מאחורי הסטודיו רב הפעלים יש סיפור ודרך ארוכה, מלאה באתגרים ועד להצלחה אחת גדולה.

בת-שבע מלין, המעצבת והבעלים של סטודיו 7 "יצירת חייה העסקיים" שמלה – בוטיק מרינה קאז

 

  • היום את בעלת סטודיו 7, מחזיקה ב 20 שנה של ניסיון ופעילות, תוכלי להכניס אותנו לרגע שהכול התחיל?

סיימתי לימודי עיצוב ותקשורת חזותית במכון אבני כשאני בת 22 ויצאנו בעלי ואני לשליחות של שנה באוסטריה עם בתנו הבכורה ירדן שהיתה בת שנה ושלושה חודשים. בתקופה זו עסקתי בעיצוב חומרים פרסומיים לטובת עבודתו של בעלי. חזרנו לארץ באביב 1999 כשאני בסיומו של היריון שני וילדתי את בתי השניה טל. כשהיתה בת 3 חודשים התחלתי לחפש עבודה כשהמטרה היא להתברג בצוות עיצוב באחד ממשרדי הפרסום בתל אביב. הייתי נחושה וחדורת מטרה ובאחת הפגישות עם מנכ"ל משרד פרסום נשאלתי למצבי המשפחתי וכשעניתי שאני אמא לשתי בנות קטנות הופתעתי מהשאלה הבאה של "איך אסתדר עם שעות העבודה?", עניתי ללא היסוס שחובת ההוכחה עליי ושיש לי עזרה של בעלי והמשפחה המורחבת.
כאן באה תגובה של המנכ"ל (היום כבר אסור למעסיקים לומר זאת בראיון ובטוח שהיה חוטף תביעה על כך…) "את מאוד מוכשרת והייתי מקבל אותך לעבודה אבל לדעתי את צריכה להיות עם הילדות בבית"… מיותר לציין שכבחורה צעירה מול מנכ"ל יודע כל, התגובה שלו השאירה אותי ללא מילים. חזרתי הביתה כעוסה ומהורהרת. אך לאלוהים תכניות משלו
ובעיתון סוף השבוע, במהלך שיטוטיי במודעות הדרושים ובהמשך המסע למציאת העבודה המיוחלת, צדה את עיני מודעה של חברת אינטרנט גדולה שחיפשה מעצבי ובוני אתרים פרילאנסרים. אני בחורה נחושה ואוהבת אתגרים ובחרתי להגיע לראיון כשלמעשה לא היה לי ניסיון בעיצוב לאינטרנט (שהרי התחום היה בחיתוליו ולא נלמד בזמנו כחלק ממערך הלימודים). בחברה ראיין אותי ארט דירקטור, ראה את עבודותיי ואמר לי "את מאוד מוכשרת ואני אוהב את סגנון העיצוב שלך אבל אין לך ניסיון באתרים ובתכנות וזה חלק מהעבודה", שוב עניתי ללא היסוס שאני מוכנה לכל אתגר ושאלמד מה שצריך וכבר ציפיתי לתגובת הסירוב… אך דווקא אז קיבלתי הוכחה שהנחישות משתלמת והוצעו לי 2 אפשרויות: הראשונה לחזור שוב לאחר שלמדתי תיכנות (לא היו קיימות מערכות ניהול ונדרשנו לכתוב את הקוד – עיצוב ובניה כאחד) ואז אוכל להתקבל לעבודה. האפשרות השניה היתה לקבל בריף ולהגיש אתר מעוצב ומתוכנת תוך שבוע (!). כמובן שבחרתי באפשרות השניה! למדתי במרץ לכתוב קוד תוך שבוע הוגש אתר מעוצב ומתוכנת.

כאמור דרישת העבודה היתה פרילאנס ונדרשתי לפתוח תיק במס הכנסה ולהירשם כעוסק מורשה כחלק מתנאי העבודה. כך שלמעשה זו היתה תחילתו של מסע העצמאות שלי והרגע המכונן של הקמת העסק שחוגג בקרוב 20 שנה להיווסדו.

אין ספק שזהו אחד הסיפורים המעצבים והמכוננים שחוויתי ולמעשה הוכיחו לי את מה שאני יודעת היום ולמדתי לאורך דרכי המקצועית, שהכל עניין של מזל – להיות במקום הנכון בזמן הנכון ו…לעשות הכי טוב את מה שאתה יודע לעשות!

בהמשך, כדרכו של כל עסק, חוויתי משברים כדוגמת התפוצצות בועת דוט.קום שגרמה לי להסיט את המיקוד מתחום האתרים ולהרחיב את פעילותי בתחום המיתוג והעיצוב.

לקראת סוף שנת 2004 ילדתי את בתי השלישית עינת ובסיום חופשת הלידה חל מפנה בחיי העסקיים כשהפכתי מפרילנאסרית לבעלת סטודיו. בשנת 2007 ילדתי את בני הרביעי ניצן ואיתו הפריחה המשמעותית של הסטודיו, כשגייסתי עובדת ראשונה ומאז העסק גדל וגייסתי מעצבים נוספים שכירים ופרילאנסרים. כאן המקום להודות לצוות הסטודיו המסור והמופלא שלי שצועד איתי ויחד אנו מביאים את הסטודיו למקומות נפלאים!

עם הבת עינת "לקראת סוף שנת 2004 ילדתי את בתי השלישית עינת ובסיום חופשת הלידה חל מפנה בחיי העסקיים כשהפכתי מפרילנאסרית לבעלת סטודיו"

 

  • יש לא מעט מעצבים ובעלי סטודיו בשוק היום ובכל זאת, אנו מראיינים אותך היום, חוגגת 20 שנה(!)  בידלת את עצמך בצורה קצת אחרת מהשאר? זו הייתה המטרה יותר? קהילת הנדל"ן?

כשהקמתי את העסק לא ייחסי חשיבות רבה לכך שהתחום רווי ולכך שיש מולי תחרות. בחרתי לעשות את מה שאני אוהבת ולעשות אותו בדרכי הייחודית ובאופן הטוב ביותר עבור לקוחותיי. זהו הבידול האמיתי! הלקוחות שלי יעידו שאני יהפוך עולמות עבורם ושאני מוכנה לכל אתגר, אם בדרישה מפתיעה בתחום עיצוב שלא התנסיתי בו קודם ואם בלו"ז מטורף עד בלתי אפשרי. בזה בא לידי ביטוי הבידול שלי כבעלת ניסיון רב בתחום, בהבנה מעמיקה של צרכי הלקוח ובמתן שרות איכותי ומקצועי ללא פשרות.

עם השנים כיוונתי לעבודה מול חברות, רשויות וארגונים מתוך מטרה להתקשר עם לקוחות קבועים שיזרימו נפח עבודה לטווח ארוך.

אחד מהתחומים שנחשפתי אליו במהלך הדרך היה תחום הנדל"ן –
בקיץ 2010 פנו אליי מקבוצת עזריאלי לעיצוב עבודה מאתגרת וזכיתי שתיפתח בפניי דלת לעולם המרתק של הנדל"ן דרך אחת החברות הגדולות ביותר. למדתי שעבודה טובה וניסיון בכלל, ובתחום הנדל"ן בפרט, הם מתכון הכרחי להכרה בי כבעלת ידע ולהמלצות עליי לקולגות מחברות נוספות. במהלך השנים האחרונות צברתי ידע רב בעיצוב עבור חברות נדל"ן ונדל"ן מניב כדוגמת אלייד, מבנה, צים, אלון ריבוע כחול, דימרי, מישורים, גינדי ועוד רבות נוספת, ואף פנו אליי חברות נדל"ן מחו"ל. בנוסף הסטודיו מבצע פרויקטים עיצוביים עבור משרד הבינוי והשיכון ועבור ארגון הקבלנים והבונים מחוז ת"א והמרכז.
כמו כן מיצבתי את הסטודיו בתחום היזמות וההתחדשות העירונית בעבודה מול יזמים למיתוג פרויקטים ועיצוב חומרים שיווקיים, עיצבנו עבור חברות אלדר ומטרופוליס וכן מיתגנו פרויקט בקרית אונו עבור חברת 'התחדשות אורבנית', ובשנה האחרונה גם התקשרתי עם חברת 'מרכז הנדל"ן' לעבודה משותפת מאתגרת ומהנה.

פעילות נוספת בתחום, שלסטודיו ניסיון רב והבנה מעמיקה בה – עיצוב מצגות משקיעים עבור חברות נדל"ן ולא פעם אני שמחה לדעת שהעיצוב היווה גורם משפיע בגיוס המשקיעים.

עם יו"ר קבוצת עזריאלי, דנה עזריאלי בפתיחת קניון חדש
  • 20 שנה של ניסיון מביא איתו הרבה קבלות של אתגרים, הצלחות, טעויות, מה עיצב אותך לבת שבע של היום?

המוטו שלי הוא כל מה שתוכל לדמיין – אפשרי! זה משפט שמתנוסס מול העיניים כבר שנים עת שנכנסים לסטודיו. חלומות נועדו להגשמה ומי שלא נכשל אף פעם לא יצליח וכמובן שהניצחון שייך למתמידים בעקשנות יתירה – אלה מטבעות לשון של גדולים וחכמים ממני ועבורי הם דרך חיים.
במהלך השנים חוויתי אתגרים קטנים וגדולים, הן בניהול פרויקטים עיצוביים והן בניהול העסק והעובדים וגם כעסק במדינה למודת מבצעים צבאיים ומלחמות שלצערי חווינו ב20 השנים האחרונות… דוגמא אחת היא כאשר הסטודיו עבר בתחילת יולי 2014 לבנין משרדים חדש. בתאריך המיוחד 7.7.2014 יצאנו במיתוג חדש לסטודיו והאוירה היתה של התחדשות ושמחה גדולה לקראת הפריצה הבאה, אך יומיים לאחר מכן פרץ מבצע 'צוק איתן' והחלומות הגדולים נאלצו להתכווץ למגירה… מה שהחזיק אותי בתקופה זו היתה האמונה והתקווה שהניסיון של הסטודיו והידיעה של לקוחותיי שאני נמצאת תמיד עבורם, היא שתשמור על היציבות בתקופה קשה זו בעיקר כשנחזור לשגרה. לכן שחררתי מנטלית את העול הכלכלי של המעבר למקום החדש גם כשלמעשה כמעט ולא היתה עבודה ובוודאי שלא ביצעתי פעילות שיווקית ופרסומית לסטודיו בתקופה זו. ידעתי שיעברו לפחות 4 חודשים עד אחרי החגים ונעצתי לי ביומן את התאריך שממנו והלאה אני מסתערת קדימה.

כל זאת אני מאמינה שהתקיים כי למדתי מניסיון להסתכל בראיה רחבה על חיי העסק ושהמשבר הוא רגעי וצריך ללמוד לנהל ולקום ממנו חזקים ואף פעם לא לוותר.

 

"אני חושבת שהסוד הוא בנאמנות שלי למותג 7… וזה כולל את כל מה ומי שאני כאדם וכבעלת עסק" שמלה – בוטיק mona lisa
  • הסטודיו אמנם מאוד מוכר לקהילת הנדל"ן אך לא רק, מה התחומים שאת נוגעת בהם?

התחומים הם מגוונים ויצירתיים – מיתוג ועיצוב עבור חברות ועסקים, עיצוב לוגו ובניית שפה גרפית מבדלת לכלל החומרים השיווקיים והפרסומיים הנדרשים לחברה כדוגמת ניירת עסקית, ברושורים שיווקיים וקטלוגים, מוצרי קד"מ, מצגות, פרסומים במדיות השונות וכו'.

תחום ממשל ורשויות – עיצובים למשרדי ממשלה שונים כדוגמת משרד הבינוי והשיכון, משרד התעשייה והכלכלה, הרשות להתחדשות עירונית, הרשות הארצית למדידה והערכה בחינוך (ראמ"ה).

תחום מוניציפאלי – אנחנו מעצבים קמפיינים פרסומיים עבור עיריות כדוגמת עיריית מודיעין, עיריית גבעתיים, עיריית ראשל"צ.

תחום השקעות ובורסה – הסטודיו מתמחה בעיצוב ועריכת מצגות עסקיות למגוון חברות ומצגות משקיעים עבור חברות ציבוריות.

 

מיתוג פנים לחלל חדר משפחה בקניון עזריאלי רמלה

תחום התמחות נוסף שאנחנו מאוד אוהבים הוא מיתוג פנים לחללים מסחריים ומשרדים – עבודה מאתגרת מול יזמים וחברות נדל"ן מניב – עיצוב גרפי לחללי פנים בקניונים, בלובאים ובקירות פנים של בנייני משרדים. עיצבנו עבור מספר קניונים של קבוצת עזריאלי – חדרי משפחה בקניון אילון, קניון רמלה, קניון ראשונים, קניון מודיעין ובקניונים רבים נוספים. עיצבנו את קירות הלובאים במרכז עזריאלי חולון – פרויקט מדהים שניתנה לנו בו יד חופשית והתוצאה בהתאם.

פרויקט גדול נוסף שאנו לקראת סיומו בימים אלה הוא מיתוג משרדי חברת השילוח הבינלאומית DHL במתחם האירפורטסיטי. עיצוב היקפי לקירות חדר מנכ"ל, חדרי ישיבות, חדר הדרכה ומסדרונות המשרדים. עיצוב שגרם למבנה להתעורר לחיים. עבודה מאתגרת עם אנשים נפלאים. כיף. בקרוב גם עיצוב הסניף החדש של החברה במבוא כרמל.

כמו כן מיתגנו את אלונית עין שמר – פרויקט גדול של עיצוב לוגו ושפה גרפית ומיתוג פנים של כ- 2500 מ"ר. עיצובים לכל החלל הפנימי והקירות ההיקפיים כולל הפרטים הקטנים – מיתוג שקיות המאפים, שקיות האריזה ועוד.

עיצוב למסך בלובי הכניסה בבורסה לניירות ערך לקראת לילה לבן של האירוויזיון

 

  • את עובדת עם עיריות, ממשל וכמובן הקהילה העסקית , מבחינת מיתוג ועיצוב יש לך את היד החופשית לשים להם מראה? בכל זאת לא כולם מבינים בעיצוב…

בהחלט. זו הסיבה שפונים אליי לעיצוב. המוטו שלי הוא לעשות את מה שנכון עבור הלקוח ולא תמיד זה מה שהוא דמיין בתחילה. למדתי גם להציב מראה מול הלקוח ולגרום לו להבין 'שמה שהוא חושב שהוא רוצה' לא תמיד זה הדבר הנכון עבורו, ובעבודה משותפת, תוך חישוב מסלול מחדש, אנחנו מגיעים לפיצוח המושלם של העיצוב המתאים ביותר למטרות שלו.

  • אפשר להגיד שאת יוצרת מותגים, ובכל התהליך הזה מיתגת את עצמך בצורה מדהימה, מה הסוד?

אני חושבת שהסוד הוא בנאמנות שלי למותג 7… וזה כולל את כל מה ומי שאני כאדם וכבעלת עסק.

הוריי שיבדל"א הביאו לעולם 11 ילדים 6 בנים ו-5 בנות. נולדתי הבת שביעית אחרי 6 בנים וזהו מקור שמי בת-שבע ולימים בחרתי גם את שמו של הסטודיו – סטודיו 7. מי שמכיר אותי יודע ש 7 זו אני ואני זה 7, גם השאלה הזו במקרה או שלא היא מספר 7… מדהים איך שהכל מתחבר! (לקוראים, אתם מוזמנים לספור… זו באמת שאלה 7)

תמיד הייתי עצמאית ונחושה וככזו סללתי את דרכי בעולם הכללי והעסקי. המיתוג של העסק שלי הוא אני – נאמנות ללא פשרות – לעיצוב, לעשייה העסקית וללקוחות.

את הלוגו החדש יצרנו לפני 5 שנים כשהעסק הגיע לשלב נוסף של פריצה ונפתח לתחומי עיצוב חדשים. הסיפרה 7 קיבלה מקום של כבוד במרכזו של עיגול שמסמל הוליסטיות ומתן מענה כולל ללקוחות והעיגול בצבע אדום המסמל את התשוקה הגדולה שלי בעבודה. העיגול והצבע האדום יחדיו מסמלים את השאיפה שלי לשלמות ואת התשוקה של העשייה הן בעבודה המקצועית והן בשירות שאנחנו מעניקים ללקוחות הסטודיו. הספרה 7 אינה כלואה בתוך העיגול אלא פורצת כלפי מטה כמעיין נובע של יצירה המתמקדת בעיצוב ומיתוג.

בת שבע ושקד הקטנה
  • תכניסי אותי ליום שלך, גם בעלת עסק, גם אמא, גם רעיה – איך עושים את הכל יחד?

אכן שאלה שמרתקת גם אותי… התחתנתי צעירה בת 20, יש לי 5 ילדים מקסימים – הבכורה ירדן בת 22 וממש עכשיו חזרתי מחופשת לידה (!) של שקד בתי הקטנה בת ה-4 חודשים… וביניהם – טל בת 20, עינת בת 14 וחצי וניצן בן 11 וחצי.

אני עצמאית כבר 20 שנה והילדים גדלו למעשה לתוך העסק. היום שלי מתנהל ללא שגרה קבועה אלא בזרימה מוחלטת לפי הנסיבות האישיות, המשפחתיות והעסקיות. אני מנווטת לפי סדר עדיפויות ודחיפויות ומנסה לג'נגל בין הבית לעבודה. אני יכולה לומר היום במבט לאחור שכל ילד הביא עמו ברכה לעסק ויחד איתו נולד תחום חדש בסטודיו או שהיתה קפיצת מדרגה נוספת. מן אנרגיה חדשה כזו שנושבת ומשפיעה מהתחום האישי לעסקי.

גם עדו בעלי עצמאי, בעל משרד עורכי דין ויחדיו אנו חולקים את ההתנהלות המורכבת של משפחה, ניהול קריירה, הגשמה עצמית ולהשאיר כמובן גם מקום להנאות ובילויים.

משפחה מבורכת "אני יכולה לומר היום במבט לאחור שכל ילד הביא עמו ברכה לעסק ויחד איתו נולד תחום חדש בסטודיו או שהיתה קפיצת מדרגה נוספת"
  • שתפי אותנו בפרויקט מאתגר במיוחד

פרויקט גדול של מיתוג ועיצוב לאירוע 'פסגת ההתחדשות העירונית' שהתקיים לפני כחודש במלון דיויד אינטרקונטיננטל ת"א. עבודה מאתגרת עם צוות האלופים של "מרכז הנדלן".

בלו"ז מטורף עד כמעט בלתי אפשרי עיצבנו את ספר המדד להתחדשות עירונית, עריכה גרפית לנתונים של כל החברות המשתתפות ועבודת עיצוב מורכבת ומקצועית שהביאה לתוצר מושלם. במקביל עיצבנו גם את כל התוצרים לאירוע ובנוסף את אתר האינטרנט שעלה לאוויר לפני פסח… עבודה מסביב לשעון כולל בשעות הקטנות של הלילה…

האתגר הגדול היה להצליח בזמן קצר מאוד לספק מענה מקצועי ללא פשרות, לעבוד מול גורמים שונים תוך ניהול זמן בגאנט קשוח במיוחד. הניסיון של הסטודיו בעיצוב עבודות מסוג זה, ומעל הכל הניסיון שלי בניהול פרויקט וניהול לקוח, הם שהובילו להצלחת הפרויקט ולסיומו בזמן הדרוש. האירוע היה מוצלח מאוד והלקוח היה מרוצה מאוד ופירגן במגן הוקרה מושקע שהוענק לנו בסיום האירוע…

קבלת מגן הוקרה באירוע פסגת ההתחדשות העירונית
  • לאחרונה השקת אתר חדש לסטודיו, ספרי לנו קצת על מאחוריי הקלעים על הלידה המחודשת

במהלך השנתיים האחרונות נוספו בסטודיו תחומי עיצוב חדשים והוא פרץ לתודעת חברות ועסקים רבים. בעקבות כך נוצר הצורך באיפיון מחודש לאתר והתאמתו למיצוב העדכני של הסטודיו.
התחלנו בתהליך מרתק של חישוב מסלול מחדש ועברנו הריון מאתגר ובסופו נולד אתר מרשים המייצג נאמנה את הסטודיו. הסיפור המדהים הוא שה"הריון" של האתר הגיע לסיומו במקביל ממש לקראת הלידה החמישית שלי…

נודע לי בהמשך ע"י חברת בניית האתרים, שממש בזמן שהייתי בחדר הלידה בוצעה גם עליית האתר החדש!
בתאריך 3.1.2019 נולדה בתי המתוקה שקד ונולד מחדש אתר הסטודיו. כבר אמרתי קודם שכל ילד הביא עמו סגולה חדשה לעסק… זו ההוכחה הכי יפה ומוחצת לכך 😊
מוזמנים לבקר באתר הסטודיו: www.7design.co.il

  • על מה בחיים לא תתפשרי?

תמיד אשאף לביצוע מושלם של עבודת הסטודיו, לא אתפשר על ב"ערך" ותמיד אביע את דעתי המקצועית מתוך מטרה להביא את התוצאה הטובה ביותר עבור הלקוח. הלקוחות שלי מעריכים מאוד את הנאמנות לעיצוב נכון ואת השאיפה שלי לביצוע מושלם. הצוות בסטודיו צוחק שהעין (ע) של שבע לא טועה.

  • לקראת חגיגות 20 שנות עצמאות – מה תאחלי לעצמך ברמה האישית?

מאחלת לעצמי באופן אישי, להמשיך לעשות מה שאני אוהבת ובאופן הטוב ביותר. לפרוץ גבולות ולהרחיב את העסק לתחומי עיצוב נוספים המתאימים לקצב השינויים בעולם העיצוב והמיתוג, להיות דמות מיטיבה עבור בעלי וילדיי ותמיד למצוא את הזמן להטענת מצברים, הנאות ובילויים.

הצטרף/י לניוזלטר
הצטרף/י לניוזלטר
הירשם/י לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים
את/ה יכול/ה לבטל את ההרשמה בכל עת.
השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

super hot blonde dry humps a dick until he cums.nxxx
danica collins hidden camera. xxx-in.pro
creampie gloryhole secrets next door milf gets bad.
מגזין הבלוק