bokep indo cliente pijon en la ducha big dick.
indianxnxx.pro
javmost

שוזרת פתרונות לנכסי יוקרה

מאת: יעקב אוחיון

סימה טייר, יועצת נדל"ן המתמחה בשיווק נחלות, מגרשים ובתי יוקרה, מספרת לנו על השלכות הקורונה והמלחמה על רמת המחירים,  האתגרים המקצועיים בדרך לשיווק נכסי יוקרה והפתרונות היצירתיים אותם היא יודעת להתאים לקהל הלקוחות. "אני שליחה של פתרונות עבור כל לקוח"

315

"הקורונה הייתה גיים צ'יינג'ר למחירי הנדל"ן של נכסי יוקרה", מספרת לנו סימה טייר, יועצת נדל"ן המתמחה בשיווק נחלות, מגרשים ובתי יוקרה במועצה האזורית גזר ומטה יהודה. "הסגרים הממושכים שנכפו על כולנו באותה תקופה, העצימו את הצורך בבית פרטי עם גינה. לכן, מחירי הנדל"ן של נכסים שידעו לספק את הסחורה עשו קפיצה מטורפת והגיעו לרמת מחירים שענף הנדל"ן לא ידע קודם לכן. באותה תקופה, הצלחתי לשווק בית פרטי ביישוב הכפרי בית חשמונאי, במחיר של 4.7 מיליון, כאשר שווי הבית לפני הקורונה עמד על 3.7 מיליון ובשיא ימי הקורונה הצלחתי למכור שלד בלבד בקיבוץ משמר דוד ב-3.3 מיליון".
עליית המחירים נמשכת גם היום?
"כיום, לאחר העלאת הריבית ובעקבות השפעות המלחמה על ענף הנדל"ן, עליית המחירים אומנם מתונה יותר אך רמת המחירים נותרה גבוהה בהתאם לתג המחיר שנקבע בתקופת הקורונה. בחלק לא מבוטל מהעסקאות, המחיר המוצע על הנכס הוא בלתי אפשרי עבור רוב הרוכשים ולכן חייב להיות פער ריאלי עליו ניתן יהיה לגשר, בין המוכר לבין הקונה".
זה נשמע אתגר לא פשוט
"בהחלט", מציינת סימה, "אבל זה חלק מהאתגרים המקצועיים עימם אני מתמודדת. צריך להבין ששיווק בתי יוקרה זאת ריצה למרחקים ארוכים. בניגוד לשיווק דירות מגורים בהם ניתן למכור את הנכס תוך שלושה עד ארבעה חודשים לכל היותר, מכירה של בית יוקרה דורשת סבלנות ותהליך השיווק נמשך בין חצי שנה לתשעה חודשים בממוצע. מעבר לכך, צריך לזכור שבתהליך מכירת דירה רגילה בבניין, הכול ברור וידוע, יש רישום בטאבו או רישום אצל החברה המשכנת. מנגד, במקרים של מכירת נחלות בעיקר, עשויים להיווצר מצבים בהם לא ניתן לומר במפורש למי הנחלה שייכת. באופן כללי, כל מי שעוסק בשיווק נחלות ומגרשים, חייב מה שנקרא לשחות בידע, על מנת לקדם את העסקה ולהגיע ליעדה הסופי: מכירה, אחרת העסקה יכולה ליפול על 101 דברים ובגלל זה אני באופן אישי מקפידה להתמקצע כל הזמן ולאורך כל ימות השנה אני פוקדת כנסים מקצועיים של כלל הגורמים המעורבים באופן ישיר או עקיף בתחום הנדל"ן בהקשר של נחלות ומגרשים, בין אם זה בכנסים של שמאי מקרקעין, עורכי דין בתחום המקרקעין וכדומה".
מרכזי קשרים כמקדמי עסקאות
לעולם הנדל"ן, סימה הגיעה לפני כשמונה שנים, לאחר שנים רבות בהן היא ניהלה עסק עצמאי בתחום העיצוב. "תמיד הייתי אישה של אנשים וקשרים. איפה שהוא בתוכי אני מרגישה סוג של שליחות בעולם לעזור לאנשים באמצעות הקשרים המקצועיים אותם אני יודעת לייצר באופן טבעי והפתרונות המדויקים אותם אני יודעת להביא לשולחן המשא ומתן. מלכתחילה, לתחום הנדל"ן הגעתי הודות לקשרים אותם ידעתי לייצר והם אלו שהובילו אותי למכור נכסי יוקרה באזור מגוריי, כפר בן נון, ויישובי הסביבה. מתוך זה התפתחתי והצלחתי לבסס את המעמד המקצועי שלי מפה לאוזן, מאחד לשני, תוך כדי גיבוש קהילה של מוכרים מסביבי ויצירת מרכזי קשרים כמקדמי עסקאות. עד היום אני יודעת לכתת רגליים ולעבור מבית לבית על מנת לקדם עסקאות. אני תמיד בוחרת להיות נוכחת איפה שאנשים נמצאים. אם זה במינימרקט של היישוב, אם זה אצל הספרית של נשות היישוב ואם זה בכל מקום אחר בו אני יכולה  להתערות בתוך הסביבה, להיחשף לקהל הלקוחות ולחשוף את היכולות המקצועיות שלי בפניהם".
לאורך כל הקריירה הנדל"נית שלה, סימה טייר, משמשת כיועצת נדל"ן לבתי יוקרה, נחלות ומגרשים מטעם חברת רימקס. "בתחילת הדרך, עבדתי ברימקס מודיעין ולאחר תקופה מסוימת עברתי לרימקס Success סניף רמלה המנוהל על ידי אבי ומולי. יש לנו ארבעה סניפים מצליחים מאוד המופיעים תמיד בעשירייה הראשונה מתוך 130 משרדי הרשת בישראל בהיקף העסקאות, כאשר אני באופן אישי מופיעה באופן תמידי במועדוני המצטיינים של הרשת כאחת מיועצת הנדל"ן המובילות בתחומה".
יצירתיות ומציאת פתרונות מדויקים, זה שם המשחק
"כיועצת נדל"ן לנחלות, מגרשים ונכסי יוקרה" מסברה לנו סימה, "אז באופן טבעי, קהל הלקוחות שלי מורכב מאנשים אמידים ובעלי הון. דבר המחייב אותי להיות יצירתית לאורך כל הדרך, גם בדרכי השיווק, גם באופן ניהול המשא מתן וגם במציאת פתרונות מדויקים עבור הלקוח, בין אם מדובר במוכר ובין אם מדובר בקונה. אומנם אני מתווכת של מוכרי נכסים, כאשר הקונים הם אלו שמגיעים אליי, אבל גם לקונים אני יודעת להתאים את הפתרונות הנכונים והמדויקים להם במידת הצורך".
כיצד זה בא לידי ביטוי הלכה למעשה?
"על מנת להביא את הפתרון הנכון והמדויק לכל לקוח, אני צריכה להכיר לעומק את הצרכים שלו. לכן, אני מאוד מאמינה בתקשורת פתוחה עם הקונה ובתהליך בירור צרכים מעמיק אותו אני מקיימת מול הקונה. בשלב זה, אני יודעת לנתב את הלקוח לכיוון המתאים ביותר עבורו. לא בהכרח, כל קונה פוטנציאלי ירכוש ממני נחלה, מגרש או נכס יוקרה, אבל אני בהחלט אדע לנתב את צרכי המגורים שלו למקום הנכון עבורו באותה נקודת זמן".
אצלי, הלקוח תמיד לפני העסקה
"גם בצד של מוכרי הנכסים" משתפת אותנו סימה, "אני תמיד מקפידה לבחון את צרכי המכירה ולהבין את המניע הראשוני למכירה מצד בעלי הנכסים. במקרה מסוים, התברר לי שהמכירה נועדה לצרכי סילוק חובות אישיים של בעל הנחלה ואני עשיתי הכול על מנת לעצור אותו מהחלטתו הראשונית למכור את הנחלה, כי על פי תפיסתי, לא מוכרים נחלות לצורך סילוק חובות. קיימים כיום כל כך הרבה פתרונות פיננסיים אחרים שיאפשרו לבעלי החוב להישאר עם הנכס. זאת השליחות שלי, אני שליחה של פתרונות עבור כל לקוח".
היקר של היום זה הזול של המחר
"כל הפתרונות אותם אני יודעת להביא לקהל הלקוחות שלי, מוכרי נכסים וקונים כאחד, מבוססים על הניסיון אותו צברתי במהלך השנים האחרונות ועל ההיכרות המעמיקה שלי עם צרכי השוק וצרכי המוכרים והקונים. אני מאוד יצירתית ויודעת לעשות את המשוואה לפשוטה יותר עבור הלקוחות. על פי הבנתי, בכל הנוגע לתג המחיר של נכסי יוקרה, נחלות ומגרשים, אז כל מה שיקר כיום ייחשב לזול מחר. אם בית פרטי נמכר כרגע ביישוב מסוים במחיר של 4.7 מיליון, אז הבית אחריו יימכר במינימום ב-4.9 והבית אחריו במחיר גבוה יותר. זאת המשוואה הפשוטה של ענף הנדל"ן ואי אפשר לשנות אותה. לכן, אני תמיד חוזרת ואומרת לא צריך לחפש מציאות, פשוט לקנות במחיר המוצע ואחרי תקופה מסוימת להבין שעשית עסקה טובה במחיר מציאה".

 

הצטרף/י לניוזלטר
הצטרף/י לניוזלטר
הירשם/י לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים
את/ה יכול/ה לבטל את ההרשמה בכל עת.
השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

super hot blonde dry humps a dick until he cums.nxxx
danica collins hidden camera. xxx-in.pro
creampie gloryhole secrets next door milf gets bad.
מגזין הבלוק