bokep indo cliente pijon en la ducha big dick.
indianxnxx.pro
javmost

מסכמת שנה

בראיון מיוחד ל"בלוק" צביה וילצ'יק חוגגת יום הולדת ומסכמת שנה.

על חשבון הנפש. על הפעילות הבלתי פוסקת.על הזוגיות והמשפחה התומכת ועל כך שהגיע הזמן שתצאו מאיזור הנוחות שלכם. את הפתרונות תשאירו לה…
ראיון מיוחד עם האישה והאגדה.

קרדיטים
שמלה ושרשרת – מרינה קאז
שיער ואיפור – יאיר דניאל
צילום – סטודיו אנג'ל
עיצוב שער – סטודיו אלון אור
עריכה לשונית – נטלי שרון

2,637
  • איך תסכמי את השנה שלך?

זו הייתה שנה עמוסה בעשייה, מיזמים, אנרגיות טובות ובעיקר אנשים טובים ואיכותיים  שהכרתי והצטרפו אלי למסע. אני טוענת, שלהקיף את עצמך באנשים הנכונים זה אחד הפרמטרים הכי חשובים להצלחה.

השנה הרמתי את האקדמיה לשיווק בעידן החדש, ביחד עם שותפי לדרך ערן הדס, מאמן מומחה להופעה מול קהל ומצלמה, הכי מנוסה בארץ. באקדמיה פיתחנו את קורס הדגל "אני הפרזנטור של העסק שלי", השקנו תכנית ליווי אישית וקבוצתית לבעלי עסקים ומפגשי מועדון המחזקים את רשת הקשרים של בעלי העסקים. המפגשים תורמים לבניית קהילה תומכת ומפרגנת, שתפקידה להמשיך לתת ערכים, לגרום לחברי הקהילה לצמוח ולהתפתח ולעשות חיבורים ושיתופי פעולה עסקיים. אני מאמינה שעסקים עושים "אנשים עם אנשים". כל מפגש הוא חוויתי ועוצמתי, החברים יוצאים טעונים באנרגיה, מוטיבציה ורצון לרוץ קדימה ובכל הכח.

הרמתי פרויקט גדול במאקו ליווינג, "משפצים את הבית עם צביה וילצ'יק", שהינו מתחם עשיר באדריכלים, מעצבים, ספקים ובעלי מקצוע מומלצים בענף העיצוב והבניה. אחד הפרמטרים החשובים ביותר עבור הלקוח הבונה או המשפץ, הוא להקיף את עצמו בבעלי מקצוע איכותיים, מקצועיים ואנשים טובים. את פרויקט מאקו הרמתי בשיתוף פעולה עם ענת בן נתן מחברת הפרסום והדיגיטל ג'ינגר ובימים אלו אנו מתחילות פרויקט חדש, הפעם במגזין העיצוב של גלובס. אז תאחלו לנו בהצלחה.

אני נהנית לראות את התהליך שעוברים בעלי העסקים שמגיעים אלינו לאקדמיה, כשהעסק שלהם תקוע וקשה להם להתקדם. ובעזרת הכלים והידע שהם רוכשים אצלנו, הם עוברים מהפך והעסק מתחיל לזוז ולהתקדם ללקוחות גדולים ושמנים יותר. הם יוצרים את הנחשקות ואת ההבדל הקטן בין "אתם רודפים אחרי הלקוחות" לבין "הלקוחות ירצו אתכם ויהיו מוכנים לשלם את המחיר שאתם דורשים". מה שיפה בכל הסיפור, הוא שכל זה קורה בזמן מאוד קצר, בעזרת הכלים של העידן החדש. למרות כל העומס, העשייה והטירוף, אני מתחילה את היום בחיוך ומסיימת אותו עם חיוך ועם סיפוק רב שגרמתי לעוד לקוח להיות מרוצה!

  • יומלדת אצל לא מעט אנשים זה גם סוג של חשבון נפש, מה לגביך?

גם אצלי יום הולדת זה זמן לחשבון נפש, על כן השנה החלטתי לחגוג עם כל החברים, השותפים לדרך, הקהילה והמשפחה ולעשות אירוע שבו אני אשיק את המותג "צביה וילצ'יק". זה המקום להודות לשרה מאיר, שבשיתוף פעולה עמה יצרנו פיצוח, אסטרטגיה, שיטה, מיתוג ושפה. אם גם אתם רוצים לגרום לנחשקות וללקוחות שמשלמים צ'קים כבדים, אתם חייבים להיות אותנטים, בעלי ערכים ברורים, אל תתנו לפחד להוביל אתכם ומשפטים כמו מה יגידו ?או מה יחשבו  עליי? לא רלוונטים, לדבר את השפה הנכונה, להיראות ולהתנהג בהתאם

  • עברת שנה עם הישגים רבים, עוררת אצל רבים השראה. את יכולה להגיד שזו הייתה המטרה שלך?

האמת, הופתעתי! ידעתי שיש לי את היכולת והידע, רק לא הבנתי עד כמה אני אצליח לסחוף אחריי קהילה שלמה של אנשים ואצליח להוביל אותם לשינוי מחשבתי ותודעתי ולהניע אותם לפעולה. בכל מפגש עם אנשים, בין אם זה בקבוצות או בליווי אישי, ההפריה היא הדדית ואני תמיד אנתח ואדייק את השיטה, את הדרך ואת עצמי (מכל אחד אני לומדת). כל עסק בעידן החדש חייב שתהיה לו יועצת שיווקית שתלווה את העסק ותבנה לו אסטרטגיה ותוכנית שיווק שנתית. עסק ללא שיווק הוא אינו עסק! הרצון שלי הוא לעזור לכמה שיותר בעלי עסקים להצליח. טיפ: ככל שהמערך השיווקי של העסק שלכם יהיה חזק יותר, כך המכירה שלכם תהיה קלה יותר.

  • את מריצה קורסים "אני הפרזנטור של העסק שלי"; מה המטרה העיקרית של הקורס? איך תאפייני את האנשים שמגיעים לקורס לפני ואחרי?

מחקרים מראים ששלושת הדברים הכי חשובים בחיים הם אהבה, כסף והצלחה, לאו דווקא בסדר הזה. אך בשום מוסד חינוך פורמלי לא מלמדים אותנו כיצד להשיג יסודות חשובים אלה, ועל כן כשאנשים מבינים שהגיע הזמן להתקדם, הן בפן האישי והן בפן העסקי (ואחד קשור בשני), הם צריכים להמשיך  ללמוד בקורסים, סדנאות, סמינרים ועוד. אנחנו מלמדים אנשים כיצד לפעול ולשווק בעידן החדש, אבל על מנת שזה יעבוד, אנחנו מטפלים בהרבה מאוד חסימה עצמית (ההזדמנויות כאן, רק רוב האנשים כל כך חסומים שהם לא רואים אותה) . ברגע שהחסם נפרץ והם מגלים את ה "למה", למה הם עושים את מה שהם עושים? מה התשוקה האמיתית שלהם? ה"איך"? זה החלק הקל והפשוט. כי להיות איש עסקים, זו דרך חיים. זה עובד ובגדול למי שפועל בדרך  הנכונה.

  • יש עוד קורסים מתוכננים בעתיד?

בהחלט. עד היום, היינו מאוד ממוקדים לנישה בתחום העיצוב, הבניה והנדל"ן. היום, אנחנו מבינים שכל בעל עסק צריך אותנו ועל כן בימים אלו אנו פותחים קורס חדש הנקרא "עמידה מול מצלמה ומיתוג אישי", שם נפרוץ החוצה לכל בעלי העסקים. כולנו מסכימים שווידאו הינו אחד מהכלים הכי חשובים לשיווק העסק שלנו בעידן החדש. לכל אחד מאתנו יש ערוץ שידור אישי, אז למה רק אחוז מאוד נמוך מבעלי העסקים משתמשים בפלטפורמה זו? כאן אנחנו נכנסים לתמונה, נותנים כלים, ידע וביטחון וגם מטפלים בחסמים האישיים. "אני לא רוצה להיחשף"; "זה לא אני"; "אני לא מתחבר לזה" ועוד  משפטים כאלו ואחרים שאנחנו שומעים ללא הפסקה לאורך כל הדרך. הרגע הכי יפה הוא שבחלק האחרון של הקורס אנשים עומדים מול מצלמה ופתאום הכל הופך להיות פשוט וקל הרבה יותר, אנשים מאוד נהנים מכך. אנשים אומרים לנו "איך לא טיפלנו בזה קודם?". כי ברגע שנחשפים לכוחה של המצלמה, העסק מתחיל לזוז ולצמוח וזה גורם לאנשים לתחושה של אושר וסיפוק.

  • בואי ניכנס קצת לעולם של צביה. תכניסי אותי ליום שלך, איך הוא נראה?

הימים שלי מאוד עמוסים, מתחילים מוקדם בבוקר ומסתיימים מאוחר בערב. בדרך כלל אין עצירות ואין הפסקות. יש ימים שאני נכנסת לפגישה הראשונה, מרימה ראש ופתאום אני מוצאת שכבר ערב, כשלקוח אחד נכנס אחרי הלקוח השני. יש ימים שיש לי אירועים, כנסים קורסים, בניה, פיתוח של העסק והרצאות שונות שפיתחתי ואני מעבירה לקהל רחב. אני נהנית לסיים הרצאה ולקבל מהקהל את הפידבק והחיבוק, על הערכים, הידע והמוטיבציה לנוע, לפעול ולהזיז את עצמם למקום חדש ומואר יותר. זה תמיד מרגש אותי מחדש.

בסוף היום, רגע לפני שאני חוזרת הביתה, אני אסיים על הבר, עם כוס יין, כדי להירגע ולהוריד הילוך. בין אם בפגישה עם חבר שכייף לדבר ולהתייעץ איתו ובין אם ישיבה על משימות במחשב. אני מתנתקת מהסביבה וכותבת תכנים: טור אישי בפורטל "מגדילים התחדשות עירונית"; ספר שאני עובדת עליו כרגע ; תכנים לשיווק העסק או הרצאות חדשות שאני מוזמנת להעביר. התוכן הינו המלך בעידן הנוכחי ועל כן, חייבים לשבת ולכתוב.  ואחרי כל האינטנסיביות הזו, אי אפשר בלי להודות לצוות הקבוע והמוביל שרץ איתי כבר שנתיים ועושה עבודה מופלאה. לעדי מלול, שכל פעם מוכיחה לי מחדש שאין גבול ליכולת אם אנחנו רק רוצים, שהכל מתחיל ונגמר בראש. מיטל דוק, על נאמנות ומסירות ללא תנאי וגבול. זכרו שבשביל להצליח, אתם חייבים אנשים טובים ומוכשרים לידכם.

  • מה הדבר הראשון שאת עושה בבוקר?

בדרך כלל, הדבר הראשון שאני עושה בבוקר זה לשחרר את הפוסט שכתבתי בלילה. אני נפגשת עם הרבה מאוד אנשים במשך היום, נתקלת בסיפורים, מצבים וסיטואציות כאלו ואחרות. הרבה פעמים באמצע הלילה, אני מתעוררת, לוקחת את הטלפון וכותבת. בעיקר משחררת סיפורים מהשטח, בעלי ערך ותובנות. מדהים בעייני באיזו מהירות זה נכתב. אם לא ניצלתי את הרגע, באותה מהירות זה גם נעלם. אני חוזרת לישון, קמה בבוקר, מוסיפה תמונה יפה ומשחררת את הפוסט. אני מקבלת אין סוף פידבקים לפוסטים של הבוקר מאנשים שמשתפים אותי שהפוסטים נותנים להם הרבה מאוד כוח, מוטיבציה ומהווים עבורם השראה. זה כיף גדול עבורי. אם קיבלתי את הזכות והיכולת, אז בכייף גדול שכולם ייהנו.

  • כולנו יודעים שאת גם שוברת גלים. מתי בדיוק את מצליחה לעשות זאת?

בזמנים אלו, בגלל האינטנסיביות בעשייה, את הים אני פוגשת בד"כ בסופי שבוע. אני חותרת בים  על רייס, זה הזמן המושלם עבורי לשחרור הנפש, בשילוב עם עבודה על הגוף בדופק גבוה, מול עוצמת הטבע. אני מגלה בכל פעם מחדש, עד כמה תחושת החופש, השקט והאוויר הנקי יוצרים אצלי השראה ורעיונות למיזמים חדשים, וכוח נפשי ומנטלי להמשיך הלאה בכל הכוח והעוצמה. אני חיה את הרגע ומשתדלת ליהנות מהחיים עד כמה שאפשר. אני מאמינה שהחיים זה פה, עכשיו ובעוצמה!

  • מה את לא יכולה לסבול?

צביעות, חוסר נאמנות ומרגיז אותי כשאנשים מסתפקים בבינוניות, הם רוצים להצליח רק לא מוכנים לעשות הרבה בשביל זה. הם נמצאים באזור הנוחות ואין להם שום מטרה או רצון להתקדם עם החיים שלהם. אלו אנשים תקועים, ללא יכולת קבלת החלטה ורצון להניע את עצמם למחוזות חדשים, מרתקים וטובים הרבה יותר. השקיעו בעצמכם!

  • מהם העקרונות שמובילים אותך?

נחישות, תעוזה, חוסר פחד, סקרנות, אתגרים, אמונה, תמיד להמשיך לצעוד קדימה, לצמוח, להתפתח, פשטות, גובה העיניים, תמיד עם חיוך ובזרועות פתוחות, פרגון, ולא פחות חשוב, הכרת תודה. שום דבר כאן לא ברור ומובן מאליו.

  • את אשת קריירה, אמא ורעיה – איך את מצליחה לשלב הכל יחד? מה הטיפים שתוכלי לתת?

תבחרו את בן הזוג הנכון. אני מודה שזכיתי במוטי שיודע לפרגן לעשייה שלי, שסומך עליי, שמאמין בי ונותן לי את החופש לפעול, ולא פחות חשוב, שעוזר בבית ולוקח חלק חשוב בגידול וחינוך הילדים, למרות שגם הוא בעצמו איש  של קריירה ענפה ומצליחה. דביר, מור וליאור הם ילדים עם הרבה מאוד ערכים, עצמאיים ובעלי הבנה ואינטליגנציה גבוהה. הם קיבלו מאתנו לא מעט כלים כיצד להתמודד ולהצליח בעולם האמיתי וגורמים לנו הרבה מאוד גאווה ונחת. דביר מפקד מחלקה, מור לוחמת חילוץ והצלה וליאור בתיכון במגמת פיזיקה.

הטיפ שלי: שחררו, אל תפנקו מדיי, אין צורך לעטוף את הילדים בצמר גפן. תראו להם דוגמא והוו עבורם השראה. הילדים רואים ולומדים הכל דרככם.

  • כשמסתיים היום ואת נותנת רגע לעצמך, לצביה. את מרוצה ממה שאת רואה?

ברור! לפעמים אני מסתכלת במראה ולא מאמינה שהגעתי לאן שהגעתי. אני עוצרת מדיי פעם, טופחת לעצמי על השכם ונהנית מכל הישג או אתגר שכבשתי. מעל הכל, אני מאושרת שעשיתי זאת בדרכים נעימות וכשרות, בהתקדמות של צעד אחרי צעד, בנחישות ועבודה עקבית, ללא ויתורים ופשרות ובדיוק כמו שמוטי אומר לי "אם את החלטת שאת רוצה משהו, אף אחד ושום דבר לא יעצור אותך" והמילה לא, היא לא אופציה עבורי, טיפ: גם כשאתם שומעים את המילה לא, היו יצירתיים, חשבו מסלול מחדש ופעלו בדרכים אחרות על מנת להשיג ולהגיע ליעד הנדרש.

אם אתם זוכרים את הסדרה "תהילה", נאמר שם: "אם אתם רוצים תהילה, עליכם לשלם את המחיר, והמחיר מתחיל כאן ועכשיו". אין סיפוק ואושר גדול מתחושת ההגשמה העצמית ואני ממליצה לכם בחום לשאוף לשם! גם אני משלמת מחיר עבור החלומות שלי, אבל זה שווה ובגדול!

  • יש תחומים חדשים שאת רוצה לגעת בהם?

כן, יש לי חזון ועוד דרך ארוכה ואני כרגע רק במסלול ההמראה, אבל יש תכנית ביצוע וכל הזמן צצים דברים נוספים וחשובים. החלק הכי מדליק בעשייה, הוא שקהל הלקוחות יוצר את הצורך בדבר הבא. רוב האנשים ובעלי העסקים עסוקים מדיי בעשייה עצמה במקום בפיתוח העסק, הם עסוקים בלדבר במקום להקשיב! קבלו ממני טיפ זהב: הקשיבו ללקוחות שלכם, כל התשובות נמצאות שם. הם משתפים אתכם בכאבים, בקשיים, בבעיות, ברצונות ועליכם להיות קשובים ולתת להם מענה. תלמדו להוביל אותם למקומות בטוחים ושקטים, תנתחו מצבים וסיטואציות ואל תחשבו שאתם יודעים הכל.  אל תהיו מרוכזים רק בעצמכם ובשוטף; תחשבו רחב, תחשבו בגדול תחשבו יצירתי ולא רק במקצועיות אלא גם בשיווק ובהצלחת העסק.  זכרו: מה הבידול שלכם? במה אתם מיוחדים? ולמה שהלקוח יבחר דווקא בכם?

לא מעניין אותי להיות כמו כולם, מעניין אותי להיות צביה וילצ'יק.

 

צביה וילצ'יק – הקהילה לפיתוח עסקי של ענף העיצוב והבנייה.

כנסו לעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/DESIGN1.VIL/

מייל: [email protected]

טלפון: 050-2432640

הצטרף/י לניוזלטר
הצטרף/י לניוזלטר
הירשם/י לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים
את/ה יכול/ה לבטל את ההרשמה בכל עת.
השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

super hot blonde dry humps a dick until he cums.nxxx
danica collins hidden camera. xxx-in.pro
creampie gloryhole secrets next door milf gets bad.
מגזין הבלוק