אנחנו משוטטים בעולם, רואים סדרות מאירופה הרחוקה, חלקנו עושות סקי, לנים במלונות, ורוצים בדיוק את אותה תחושה של רומנטיקה הקלאסית במיטבה. כאן נכנס לתמונה הקמין במלוא הדרו.
"הקמין שעד לפני שנים בודדות היה נחשב למוצר יוקרה נחלתו של העשירון העליון, כעת, ובפרט בשנים האחרונות, הפך לפופולרי ונגיש שאינו מצריך הכנות מרחיקות לכת" מסביר רוני תדמור, מנהל שוק ישראל של אורטל קמינים, יצרנית של מגוון קמינים, המשווקים בארץ וברחבי העולם.
לדבריו "לאורך השנים הקמין היה נחשב למוצר יוקרה נטו פונקציונלי. כזה שמחמם את סביבתו. כעת הוא הפך לפריט פונקציונאלי ולא פחות חשוב מזה לעיצובי ואווירתי". תדמור מוסיף "בשנים האחרונות חלה פריחה בקרב קמיני הגז שהחלה בתקופת הקורונה. כך לאורך השנים, הפך הקמין להיות נגיש וקהל היעד הישראלי גדל והתרחב בשל היצע גדול של קמינים ומנעד רחב של מחירים".
"הקירבה לחורף מעוררת אצל בעלי דירות ובתים רבים את יצר הרומנטיזציה והם שואפים לייצר במבצר הפרטי אווירה חמימה. הבשורות הטובות הן שביחס לשנים עברו הטכנולוגיות החדשות בתחום מאפשרות לשלב אותם גם במרחבים קיימים, בלי צורך בארובה או השקעה גבוהה ואלו יתרונות משמעותיים ביותר", מסביר תדמור. "קמיני הגז, הקמינים החשמליים וקמיני הביו-אתנול הם הפופולריים והמבוקשים ביותר בישראל, לאור העובדה שההכנות שנדרשות הן פשוטות והמחירים נגישים יותר ויותר", מסכם תדמור.






