bokep indo cliente pijon en la ducha big dick.
indianxnxx.pro
javmost

TLV TOP

ענת קריספין החלה את הקריירה שלה כמתווכת ויזמית נדל"ן, למדה כל מה שיכלה מהשטח ללא שום גוף פורמלי.
התחדשות עירונית, שיווק מגרשים ובניינים, דוחות 0 ,בירור זכויות היו רק חלק קטן ממה שעברה בדרך.
הצלחות, כישלונות , אתגרים , הכל מהכל.
פגישה עם קונה פוטנציאלי הביאה אותה להחלטה חדשה – לימודי הנדסת בניין.
סיימה בהצטיינות.
שימשה בעיריית ת"א כמהנדסת רישוי.
היום, עם רקע עשיר בניסיון והצלחות, הגיע הרגע לעצמאות אמיתית – ענת קריספין מנכ"ל TLV TOP בע"מ רישוי בניה ורישוי עסקים בתל אביב

מאת -קרן שרה חיות

3,290

בשלהי קיץ 2007 – לפני כ 14 שנה, הגעתי לנדל"ן לגמרי במקרה, ע"י מתווך מקייסריה. כאשר ברשותי חברת להפקת ארועים.

השנה היא 2008 – לא יודעת איך, פשוט התחלתי להסתובב בעיר ולעשות עסקים לבד בלי אף אחד ובלי שום ידע קודם. רק חודש בנדל"ן וכבר מצאתי 2 מלאכים – אנשים טובים באמצע הדרך שמלווים אותי עד היום(!) עורכי דין מדהימים בחכמתם שאני חייבת את חיי לשניהם יחד ולכל אחד לחוד, להם אוקיר תודה לנצח.

ב 2009 (לאחר שנה וחצי בנדל"ן) כבר קניתי את הדירה הראשונה שלי כמובן בתל אביב! לקחתי את הדירה לסיבוב ועשיתי עליה הרבה כסף בטווח של 5 חודשים, זה דוקא היה נחמד אז המשכתי עם סיבובי הנדל"ן שלי, אני לא יכולה לחיות בלי נדל"ן מסתובב! בכל רגע נתון יש עלי איזה משהו שאני מסובבת זו השריטה שלי…

השנה 2010 –פגישה עם מתווך הובילה אותי לשיווק מגרשים ובניינים למשקיעים ויזמים, משם התחלתי את קריירת היזמות שלי. כאשר לקוחות היו שואלים מה אפשר לבנות, הייתי מבררת זכויות, כאשר נשאלתי אם העסקה שווה מצאתי את עצמי בונה ללקוחות דו"חות 0 כדי להוכחה שהעסקה שווה. תחילה דו"חות האפס שלי היו מגוחכים… אבל לאחר מכן הפכו למפוארים ביותר עד כדי שלא היה כדאי לי למכור את העסקאות וכך הפכתי למשקיעה בעצמי.

מזכירתי באותה שנה הכירה לי את בעלי והתחתנתי.

בכל השנים הללו רואה החשבון שלי בכל דו"ח שנתי הוריד בפני את הכובע ואמר- אני לא יודע איך את עושה את זה אבל כל הכבוד! 

השנה 2011 – ילדתי את בני הראשון ונגמרה החגיגה, כיבוי אורות. ירדתי ממאות אלפי שקלים בשנה ל – 0 שקלים חדשים אם זה לא דיכאון אחרי לידה אז מה זה? הפכתי לגיריאטרית ולנזקקת בביטוח לאומי עם בקשות לנכות. הייתי שבורה גם נפשית וגם לא תיפקדתי פיזית, אבל לא ויתרתי על הנדל"ן שלי ובתוך המחאה הגדולה של 2011 כשאנשים ישנו ברוטשילד באוהלים אני הצלחתי למכור עוד "סיבוב" שלי – הפעם ברמת גן במחיר שאף אחד לא האמין שאשיג – עם תינוק בסלקל הייתי הולכת להראות את הדירה בלי יכולת להרים אותו במדרגות, הייתי אומרת לקונים מראש שאני מגיעה להראות את הדירה רק אם הם עוזרים לי להרים את התינוק בסלקל.

השנה 2012 – הסתבכתי עם כמה נוכלים שקשורים גם לעסקאות הנדל"ן שלי. ופתאם הכל קשה ומסובך גם פיזית, גם נפשית וגם עיסקית קיבלתי תביעה מביטוח לאומי, לא זו בלבד שלא תפקדתי פיזית גם נתבקשתי להחזיר את דמי הלידה שלי, כי לעצמאיות בארץ אין שום זכויות. והנה מחכה לי עוד תסבוכת בפתח.

ב– 2013-14 – פוגשת יזם ופעלנו לעסקאות תמ"א 38 ברמת גן – ב 2014 סגרו לנו את רמת גן וכל ההשקעה שלי בתחום התמ"א ירדה לטמיון.

נאצלתי לחפש עבודה כשכירה אך כולם רצו "תעודה" אין לי תעודות יש לי המון ידע ונסיון חיים בשטח אבל בשוק העבודה אתה לא שווה אם אין לך "תעודה".

השנה- 2015, בני השני נולד, פגשתי במקרה קונה פוטנציאלי לדירה נוספת שלי ש"לקחתי לסיבוב", הוא אמר לי שהוא לומד הנדסאי בניין ממש במרחק הליכה מהבית שלי- הבנתי שזה מה שאני הולכת לעשות הלאה ונרשמתי ללימודים פעם ראשונה באופן פורמלי – רק בשביל ה"תעודה".

בתקופה זו גם ייצגתי דיירים וזכיתי בוועדת ערר מחוזית על בקשה לא חוקית לבנית מרפסות, היזם פשוט העלים לנו את החניות בטאבו ועשה עוד כמה שטיקים בתכנית כדי להראות שיש לו מקום לבנייה – ניצחתי בוועדת ערר את אדריכל העיר! (לא תל אביב) ניצחון בוועדת ערר עדיין בלי שום "תעודות".

2016 –התחלתי לימודים כשאני בת 41, עם ילד בן שנה וילד בן 5 ו הצבתי לי הצטיינות למטרה עוד בהרשמה! הצלחתי לעמוד ביעד.

את הלימודים מימנתי מכל הליכים של בתי המשפט שהצטברו לי מהשנים הקשות עם נוכלי הנדל"ן ביטוח לאומי ועוד.

5 הליכים או יותר ניהלתי במקביל בתקופת הלימודים את כולם ניצחתי! אחד אחד!

* פרוטוקל של 34 עמודים בתביעות קטנות משופט לאחר 3 חודשים ממועד הדיון (ת"ק 44761-06-16)

* גרמתי לשלילה לצמיתות של עו"ד בלשכת עורכי הדין! ועו"ד אחר שלילה על תנאי (בד"מ פ/1/19).

* גרמתי לחייב של צ'ק של סכום עתק להוציא כסף מהכיס בפגישה אחת בבית קפה ע"י משפטים ברורים בעברית.

* פעלתי בהוצל"פ נגד עוד כמה החייבים ורק בתחבולות חוקיות עשיתי לי את המלחמה! כאן קיבלתי עזרה ממלאך בדמות אדם ששמר עלי באותה עת בחלק מההליכים המשפטים (תודה לעו"ד דניאל כהן). למזלי אנשים נוחתים עלי משום מקום בזמן הנכון באופן קוסמי!

* הלשכה לסיוע משפטי לא רצתה לתת לי עו"ד נגד מחדלי הביטוח לאומי, בסופו של דבר קיבלתי עו"ד במתנה מהמדינה וניצחתי את ביטוח לאומי בהליכים שנמשכו 5 שנים, (התיק נסגר מחוץ לכתלי בית המשפט כדי לא להוות תקדים לעוד 1000 עצמאיות כמוני).

האמת תמיד תנצח.

נקודת המפנה (או לפחות כך חשבתי)

סיימתי בתחילת 2019 בהצטיינות הנדסאי בניין במכללה למנהל – המטרה הושגה.

משם ידעתי שאני הולכת הישר לעיריית תל אביב – וזאת למה? כי זו היתה המטרה שלי בכל השנים הללו. 

סיימתי עם כל ה"חייבים" וההליכים המשפטיים. ארון בגדים ריק התמלא בבגדים חדשים. ריח של התחלה חדשה.

התחלתי שוב מ-0.

אז כבר לאחר כמה ימים מסיום לימודי כבר שימשתי בעריית תל אביב כמהנדסת רישוי. ביומי הראשון לעבודה, כל הדרך פינטזתי איך אני באה ומנשקת בלהט את רצפת פילון 5 שעבדתי שם פעם בקדחתנות, ופתאום אני באה, הדלת סגורה, הכל שונה, אין שומר, איפה הכניסה? נעלמה? אולי אדון קוק יצא עוד מעט עם דלת הקסמים אבל לא… עשיתי סיבוב כי זכרתי שהיתה יציאה איפשהוא מאחור ופתאום אני רואה עולם חדש, שיפוץ מדהים כאילו הכל נועד בשבילי, אמל'ה הדמעות האלה… לא עמדתי בזה. טוב אז לא נישקתי את הדק היפה, ופתאום כל מה שהטריד אותי היה איך אני הולכת להצטלם לתמונה של התג עם כל דמעות האושר הללו.

מזה הרבה מאוד שנים חלמתי להיות בעירייה, החלום היותר מידי טוב הזה – התגשם! זה היה מטורף עם אנרגיות מצויינות שלא נראו בעריית תל אביב מעולם, אנשים הרגישו את זה, המילים הטובות והמכתבים החמים לא אחרו לבוא מכל לקוח שנקרא בדרכי כמו:

"את גאווה לעריית תל אביב ולשירות הציבורי בכלל"

"את בן אדם אנושי ומוסרי"

"ענת קריספין הצילה לי את תיק הרישוי ואת הסבירות לעמוד לדין"

"הלוואי ויכלתם לשכפל אותה" ועוד…

אחרי כל מה שעברתי בכל שנותי כעצמאית, כל מה שרציתי זה להיות אמא עובדת, להפיל את העט ב 15:00 לאסוף ילדים מהגן. פתאום היה לי גם זמן לעצמי או לחברים וגם קיבלתי משכורת במשרה מלאה. ממש המצאה שלא הכרתי, עם משכורת מגוכחת הייתי המאושרת שבאדם! פתאום היו לי חיים! זה היה שווה הכל!

אבל במקום להוקיר תודה על כל העבודה המאומצת, מבפנים היו לי רק אותות אזהרה כמו:

"אל תראי את המכתבים האלה לאף אחד", או – 

"אל תעבדי מהר",

"תלכי לאט",

"למה את עובדת על כל כך הרבה תיקים?"

"אל תזוזי מהמטר מרובע שלך! שמעת?"

"תשתדלי להיות פחות יפה – כי לא אוהבים כאן יפות"

ועוד משפטים גרועים יותר. בחרתי להתעלם מהכל כי שום הערה מהערות האזהרה הללו לא היתה על ביצוע עבודה לא מקצועית ההיפך – הכל ענייני טפשות רשעות וקנאה. הלקוחות היו המראה האמיתית לעבודה מקצועית טובה עם נתינה אמיתית. הרגשתי ממש מאושרת לשרת את עורכי הבקשות ואת בעלי העסקים הזקוקים נואשות לאוזן קשבת ולב מבין. ובכלל מאז שאלחנן משי מנהל אגף רישוי עסקים הקודם עזב יש חושך, אנשים נשארים שם כי הם בכלוב של זהב, הם מתוסכלים, עצובים ועובדים בפחד וזה משליך גם על בעלי העסקים ועל השירות שהם מקבלים.

"פגישה עם מתווך הובילה אותי לשיווק מגרשים ובניינים למשקיעים ויזמים, משם התחלתי את קריירת היזמות שלי" , ענת קריספין
"פגישה עם מתווך הובילה אותי לשיווק מגרשים ובניינים למשקיעים ויזמים, משם התחלתי את קריירת היזמות שלי" , ענת קריספין

כשהבנתי שאני לא הולכת להתעסק עם – קינאה רשעות וטפשות כל חיי, נרשמתי באופן עצמאי לקורס דירקטורים וכשיצאתי מהעירייה כבר היתה לי תעודת דירקטור מאיגוד הדירקטורים בישראל וכעובדת עירייה פשוטה, אחר הצהריים שלי היו מלאי תוכן, השתתפתי בכנסים וארועים לדירקטורים ונושאי משרה (גם כדי לא לאבד את השפיות ולהישאר בקרבת אנשים ברמה אחרת ובקרבת הפן העסקי שכבר התחלתי להרגיש בחסרונו). במקביל התקבלתי ללימודי משפטים אך נאלצתי לוותר עליהם עקב עזיבת מקום העבודה.

החלום שלי להישאר בעירייה נגדע  … אבל כמובן שאין רע בלי טוב ואין טוב בלי רע, אז נגזר עלי גורלי ולא נותרה לי ברירה ובגיל 45 חזרתי להיות עצמאית בלית ברירה ומעז יצא מתוק, ומהלימון אני מתחילה להרגיש את הלימונדה – והפעם כנושאת משרה וכחברה בע"מ – העוסקת ברישוי בניה ורישוי ועסקים מול עריית תל אביב כיוצאת אגף רישוי עסקים – היחידה להיתרי בניה בשימוש חורג.

בסך הכל זה כמו מודחי האח הגדול שעולם חדש מחכה להם בחוץ מלא פרסטי'ג גם אם הם לא עשו שום דבר מיוחד אלא היו שייכים לאח הגדול (עריית תל אביב).

ענת קריספין מנכ"ל TLV TOP בע"מ רישוי בניה ורישוי עסקים בתל אביב 

 

היום את מתעסקת בתחום אולי הכי מאתגר ואפילו קצת אפור… איך הגיעה ההחלטה?  

האמת היא עוד מתקופת יזמות התמ"א שלי, תמיד עניין אותי איך מגיעים להיתר בניה ואיך כל עניין היועצים מסתדר יחד, וממש שמחתי על קבלת תפקיד שתמיד רציתי! להיות מעורבת בו באופן מעשי ונתתי את נשמתי בעירייה. כיום במשרדי , אנחנו צוות מקסים שרק גדל, אנחנו כח בלתי מנוצח, עם ידע רב שנים מכל ההיבטים והכי חשוב לכל אחת רצון עצום להצלחה.

כבר בזמן הקצר הזה בחברה שלי, הובלתי לשינוי קטן אך עם משמעות עצומה במנהל התכנון – למען היזמים ובעלי העסקים בעניני היתרי בנייה המתבצעים ברישוי זמין ובתקופת הקורונה התנדבתי למען העסקים בעיר ביעוץ חינם ובאהבה גדולה.

כיוצאת רשות מקומית מופלאה – עריית תל אביב – אני משרתת בנושא היתרי הבניה את בעלי העסקים, אנשים משכמם ומעלה בעיר וכן את הדרגים הכי גבוהים בעיר שיודעים שאין ידע כמו למי שיצא מהמערכת ומכיר את הנפשות הפועלות במנהל הנדסה. 

יש לך ניסיון עשיר כיזמית ושיווק נדל"ן,  את רואה בפועל שזה תורם לך בתפקיד הנוכחי? 

בוודאות כן! מאחר והידע שצברתי במשך השנים הוא מכל תחומי הנדל"ן אני יכולה להשלים ו/או לתת יעוץ לכל בעל מקצוע בתחום אם זה בתחום הנדסת הבניין, עצות לעורכי דין, שיתוף פעולה עם אדריכלים שמסתבכים עם הרישוי, מתווכים מתייעצים איתנו אם הם יכולים להשכיר את הנכס לשימושים מסויימים או האם הלקוח יסתבך אם הוא יקח את הנכס, בדיקת תיקי בניין לבעלי מקצוע שונים, יש לנו שיתופי פעולה עם שמאים ועוד אנשי מקצוע מופלאים.

במיוחד אני מבינה לליבם של בעלי העסקים והיזמים להם אני דואגת להפחית עלויות, המומחיות שלי זה לחסוך להם כסף. ע"י פטורים שונים, כבר יצא לי לבטל דרישת בניה ירוקה, דרישת הידרולוג, דרישת חישוב שטחים במקרים מסויימים, דרישת פרסומים לפי סעיף 149, ואפילו דרישת מפת מדידה ברישוי בניה ביטלתי. כל אלה מלבד טירחה ובזבזו זמן מסתכמים בעשרות אלפי שקלים חיסכון ורווח נקי – לבני עמי.

הידע שצברתי במהלך ה 14 שנה האלה הוא כל כך מקיף מכל תחומי הנדל"ן כך שאני יכולה לדבר עם כל אחד על כל דבר ולתת לו את המענה הנכון גם כיזם בעצמי גם כהנדסאית בניין וגם כמהנדסת רישוי בעיריה! וגם כעורכת דין ללא תעודות ועדיין כל יום אני לומדת דברים חדשים וזה מה שכיף – אף פעם לא משעמם, אין מקרה אחד שדומה למשנהו.

יותר מזה, בגלל שעבודתי כללה גם רישוי עסקים וגם רישוי בניה המשרד שלנו הוא בין הבודדים שיכול לתת מענה לעסקאות תערובת הזקוקות לרישוי עסקים עם בניה למשל: יש טרנד שהרבה רוצים להפוך כל מיני מבנים ביעודים שונים למגורים, אולי למגורים הם לא יקבלו אבל אם הם ישתמשו בידע המשלב רישוי עסקים ורישוי בניה הם יכולים ליצור המון יחידות ללא שום הגבלה ממחלקת תב"ע בעניין חישוב זכויות.

בירוקרטיה אולי אחד האתגרים החזקים של מדינת ישראל, מה היית ממליצה לקבלנים או לבעלי העסקים?

דבר ראשון

אם מעולם לא בנית / יזמת או פתחת עסק שטעון רישוי – תגיע לפגישת יעוץ. אתה חייב להבין למה אתה נכנס מבחינת רישוי. הפגישות אצלינו אמנם בעלות סימלית אבל יחסכו לך לפעמים אלפי שקלים ויראו לך המון דברים שמעולם לא נתקלת בהם שהרי מעולם לא הוצאת היתר בניה או רשיון עסק ואין לך מושג בהליכים אלו.

אצלינו בפגישה תלמד איך מונעים היתר בשימוש חורג, או אם אתה כבר בשימוש חורג מה זה אומר ועל מה זה משליך, אולי יכלת להימנע מלהיכנס למסעדה שמסומנת כמבנה מסוכן ועוד שניה יש לכם שיפוצים בבניין במקרה הטוב או התמוטטות במקרה הפחות טוב ועוד המון דברים שלא ידעת וגם אין לך ממש את מי לשאול.

הדבר השני

הבעיה העיקרית זה שאנשים מחפשים "מחיר" אבל מה זה כולל? מה יש במחיר הזה? האם מי שנתן לך את המחיר הזה שלף מהמותן או בדק את העסקה? כי אם לא אז יתחילו לך בלת"מים? האם לעורך הבקשה שלך יש מספיק הוכחות ליכולות שלו או המלצות? מה הידע המקצועי שלו? משום מה כל זה פחות מעניין אנשים ויותר מעניין אותם המחיר.

הדבר השלישי 

ברישוי בניה:

תפרידו את האדריכלות והרישוי, יש אדריכלים שבגלל אגו לא מוותרים על הרישוי ואז הם מפילים את עצמם בפח מאחר והם לא יכולים לנצח לבד על כל התזמורת בכל מקרה והרישוי לא תמיד בסדר העדיפויות העליון בעבודה שלהם.

לעומת זאת – יש אדריכלים שהבינו שרישוי זה לא בשבילם וזה גוזל מזמנם, הם עסוקים בתכנון או פיקוח עליון או ביצור עבודה נוספת למשרד ושצריך מישהו שישב ויעשה רישוי ויתרוצץ ברשויות בשעת הצורך ואז הם פונים למשרדינו להשלמת הליך הרישוי. אנחנו כח עזר לאדריכלים רבים קטנים וגדולים.

כיום אנו במשרד מחזיקים מספר לא מבוטל של כרטיסים חכמים השייכים לעורכי בקשות שונים- אם אדריכלים אם יזמים או אם מהנדסים ועורכים את הרישוי על הכרטיסים החכמים שלהם ומתקתקים להם את העניינים בסופר מהירות.

 אז עדיף לפזר וליעל את העבודה ושכל אחד יעשה מה שהוא טוב בו.

בתחום שלך למעשה אין הרבה, זה לא מקצוע נדרש? או שפשוט התרגלנו להתעסק בבירוקרטיה…

נכון, אין הרבה העוסקים בתחומי. אחד מראשי הערים אמר לי "את המצאת משהו" – אז זהו שלא, לא המצאתי שום דבר, פשוט אני עושה משהו שאין יותר מידי, שילוב ידע וניסיון רב תחומי נדיר של 360 מעלות נדל"ן עושה את העבודה!

לגבי אם הוא נדרש – זה נדרש ולכן יש למשרד שלנו הרבה עבודה ברוך השם.

בכל נושא רישוי העסקים את נחשבת ללא פחות מאלופה, שתפי אותנו במקרה מסוים.

ראשית, לאחר שיצאתי מהעירייה, נרשמתי לקורס מומחה בכיר ברישוי עסקים במכללת משלב שאותו הנחה ביד רמה אלחנן משי, מי שהיה מנהל רישוי עסקים תל אביב במשך 24 שנה, מי שעשה בעצם את תל אביב מבחינה עסקית למה שהיא היום. יש לי המון הצלחות ברישוי עסקים, כמו למשל: רשיון עסק תוך חודש וחצי, שימוש חורג לצמיתות (לתמיד) לעסק מסויים, המון פטורים לעסקים בכל מה שרק אפשר, ביטולים של דרישות העירייה לשימוש חורג, וגם במנהל התכנון הכנסתי שינוי! ביטלתי את הצמדת תיקי המידע לעורכי הבקשות!

איך תל אביב לעומת ערים אחרות בכל הנושא ההיתרים?

תל אביב מסודרת להפליא, בטח שלעומת גבעתיים למשל – שכבר נתקלתי אבל האמת ש- 99% מהעבודה שלי היא בתל אביב כך שאני פחות משווה לערים אחרות כי תל אביב מה שאני יודעת נושמת אוכלת ושותה מ 2007 בתחום הנדל"ן בפרט ובחיים בכלל.

מה שכן, בגלל שיש כל כך הרבה גורמים מעורבים ברשות המקומית העבודה איטית ומסורבלת אבל גם עם זה אפשר לעבוד. יש אגפים שיותר קל לעבוד איתם ויש אגפים שפחות.

אציין את האגף האהוב עלי במיוחד – אגף רו"פ זה משהו שאפשר להתענג עליו – אני מאוד אוהבת את רישוי בניה ברוב מהמקרים הם מאוד יעילים ועוזרים ממש. יש כאלה שגם ממש יצירתיים במחשבותיהם – ומשתפים פעולה עם התחכומים והפלפולים שלי וככה צריך! לפתוח חסמים לחשוב אחרת בדרך יצירתית כדי לאשר ולראות איך כן מתאימים את המקרה לחוקים ולא איך מצמידים חוקים לכל מקרה שהרי כל מקרה הוא לגופו. 

מה הן השאיפות המקצועיות שלך?

  • מאוד רציתי לעבוד עם חברות עירוניות וכבר יש אצלי חברות עירוניות – וכן ירבו!
  • מאז שסיימתי את קורס הדירקטורים – הייתי רוצה לכהן כדירקטורית בחברות עירוניות ותאגידים עירוניים, כל מה שקשור למוניציפלי באופן כללי מאוד מעניין אותי.
  • ומאחר ואני משתעממת מהר מכל דבר, אם תהיה לי הצעה מעניינת מאיזו סיעה במועצת העיר אשמח מאוד להיות לעזר ולשרת את תושבי העיר באהבה רבה כפי ששרתתי אותם כעובדת עירייה.

טיפים שתרצי לתת לקולגות שלך?

לחלקם אומר תודה שאתם קיימים, בלעדייכם לא הייתי כאן היום!

ולחלק אומר – מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך!

 

"אחד מראשי הערים אמר לי "את המצאת משהו" – אז זהו שלא, לא המצאתי שום דבר, פשוט אני עושה משהו שאין יותר מידי, שילוב ידע וניסיון רב תחומי" ענת קריספין
"אחד מראשי הערים אמר לי "את המצאת משהו" – אז זהו שלא, לא המצאתי שום דבר, פשוט אני עושה משהו שאין יותר מידי, שילוב ידע וניסיון רב תחומי" ענת קריספין
הצטרף/י לניוזלטר
הצטרף/י לניוזלטר
הירשם/י לניוזלטר שלנו לקבלת עדכונים
את/ה יכול/ה לבטל את ההרשמה בכל עת.
השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.

super hot blonde dry humps a dick until he cums.nxxx
danica collins hidden camera. xxx-in.pro
creampie gloryhole secrets next door milf gets bad.
מגזין הבלוק